Vilken fläkt?

Denna finns ju också som @DennisKlarin har testat:

Mi Smart Standing Fan 2 gör livet mindre svettigt

Får man medvind då? :wink:

Var köpte du den där?

Löser man lätt via tex googlehome rutiner

Startade precis upp den i mitt rum. Får köra den på högsta ett tag och damma av den lite. Har den på 1,5 met avstånd så 2:an är lagom att köra på.

2 gillningar

Det där kan jag inget alls om. Kör lite via HomeKit och Hue, men tycker det är så instabilt att jag tappat sugen lite. Det jag berömde den här fläktens app för är framförallt att den bara funkar. Det är just den där lilla detaljen med timern jag skulle vilja förbättra. Men tror ärligt inte jag orkar grotta ned mig i Googlehome.

Med homey tror jag man får in fläkten i homekit.

Inte jag!

1 gillning

Borde ha skrivit JAG kan leva utan det även fast det är en väldigt trevlig sak.

1 gillning

Vindpustarna finns med på fan 2 lite ??

Det har en liten inlärnings kruva. Men det fina med google home är att du gör rutinerna precis som du säger till google home.

Så tex vill du att fläkten ska gå ner i varv klockan 21 så skriver du rutinen att gå klockan 21:00 med: "Lower the fan speed to 1"

exempel vi har i sovrummet

4 gillningar

"Turn off closet" är det så att ingen i familjen kommer ut ur garderoben? :joy::joy::joy:

3 gillningar

:slight_smile: Det sitter en billig led light strip där som stängsav bara med hjälpa av en HUE strömbrytare

Köpte just en Andersson fläkt. :laughing:
Rena drömmen jämfört med Jula-fläkten.

Eftersom den inte är smart alls så hittar jag ut själv. :sweat_smile:

4 gillningar

Men har inte du ac ut i alla rum :relaxed: , behövs fläkt hos dig

1 gillning

jo för vår AC är ganska dålig. Det är ett manuellt vred och och luft uttagen sitter i taket. så svårt att få en bra spridning på den svala luften

Mi Store! Blev medlem så fick man 10% rabatt!

2 gillningar

Slott och herresäten har väl oftast kalldrag. :joy::joy:

Hahaha ja eller , som ja brukar säga - dom har allt …

1 gillning

:+1:t2: Ok

1 gillning