Vilka är med på en resa till ett hälsosammare liv?

Ja men man får en liten kick av att ha den tycker jag...

Beror ju på hur mycket man rör sig också.

Eller hur :rofl: Sjukt jobbigt...

Lika bra att du vänjer dig, när du blir äldre får du göra det fast du inte druckit. :joy::joy::joy:

Har varit sjukt sugen på choklad igår och idag… men fortsätter att hålla mig.
Det är väl lite på den nivån det ligger för mig just nu i alla fall, men med tanke på den stressiga perioden jag har på jobbet så är det stort att jag kan stå emot.
Är helt slut när jag kommer hem på dagarna med så orkar inte ens spela VR.
Men ser fram emot att promenera lördag och söndag. :relaxed:

6 gillningar

Jag har träningsvärk från helvetet idag efter två dagar i rad på gymmet även fast jag tyckte att jag tog det lugnt. Hade på allvar svårt att ta mig ur sängen imorse för att inte tala om hur svårt det var att klä på sig. Men i ett försök att mjuka upp kroppen något så fick det iallafall bli några kilometer långsam promenad nu på eftermiddagen. Får se hur kroppen känns imorgon, är träningsvärken bättre så kanske det blir gymmet igen fast ännu lugnare denna gång.

5 gillningar

Blev ett pass på gymmet trots att jag var sinnessjukt trött. Känns otroligt bra nu efter :ok_hand:

5 gillningar

Det blev 8 franska våfflor och en 15 minuters power nap efter jobbet. :birthday::birthday:

8 gillningar

Starkt jobbat :muscle: Kör du fortfarande nutrilett som ett djur?

När vi andra har gett upp så är du den enda som kommer att stå där stolt i askan och fortsätta som vanligt med vaniljsås i skägget :sweat_smile:

5 gillningar

Såklart, kommer att överleva er alla då min kropp står emot alla frestelser. :joy::joy::joy:

Skämt åsido så vill jag passa på att önska alla lycka till med att nå sina mål.

2 gillningar

Nope, äter precis som vanligt men betydligt mindre portioner! Funkar inte om man vill träna.

2 gillningar

Jo, rör du på dig så måste du dricka mera för att kunna pissa 8-10 dl. Men för det så behöver man inte hälla i sig en massa vatten i onödan. Man dricker när man är törstig. :slight_smile:

1 gillning

Förstår det. Jag tränar i stort sett varje dag nu, men äter uteslutande protein och grönsaker, försöker hålla mig under 2000kcal om dagen, gör av med betydligt mer. Men har märkt att man kan äta ganska stora mängder grönsaker och äta sig mätt utan att få i sig allt för mycket kalorier. Träna hungrig funkar inte, då har man ingen ork, inte jag åtminstone.

3 gillningar

Därför du umgås så mycket med Sevis, han äter allt du får över på tallriken.. :wink:
#NoWaste

1 gillning

Fantastiskt skönt benpass innan lunch på SATS på Kungsholmen.

Ett par timmars vila så är man redo för kvällsWODen. Nu kör vi! :fire:

4 gillningar

…och det var den torsdagen och kvällens boxning och olympiska lyft. #slutsomartist

2 gillningar

Ni alla är grymma och inspirerar mer än ni tror! :smiling_face_with_three_hearts:

2 gillningar

Förstår att du är trött :smile::+1:

Trots galen träningsvärk fick jag in ett pass stavgång imorse, snart är det helg, börjar kännas välbehövligt med vila nu!


Nu har man ätit nyttigt som bara den i flera veckor, får bli en liten rackarbajsare imorgon och på lördag, tar två cheat days på raken men det får gå det med. Kanske hinner med ett pass på gymmet imorgon förmiddag dock :sweat_smile:

5 gillningar