Väska till MacBook Air M2

Goddagens gott folk.

Är det någon som har tips på en väska till MacBook Air M2?
Ska vara slimmad/minimal, ha en bärrem och ett extra fack för laddare och kablar etc.
Material spelar inte så stor roll, gärna inte hemmastickad dock :smiley:

Den här verkar läcker men lite dyr:

2 gillningar

Ja den var fin, men det var lite väl dyrt för en väska jag inte vet hur mycket jag kommer använda :smiley:

1 gillning

Något [sådant](tomtoc Återvunnet laptopfodral för 14-tums MacBook M1 Pro/MAX 2021, A2442, 13,5–14,4 tum Surface Laptop Studio 2021/4/3/2, Surface Book 3/2/1, vattentåligt laptopfodral för 13 gamla MacBook Air/Pro Amazon.se)fast med bärrem hade varit :ok_hand:

Edit: Fanns en med rem…

Jag tänkte att om jag bara riktigt mycket ändå hade behövt den, då..:grin:

Jo, hade jag använt den mer frekvent eller dagligen så hade jag kunnat lägga dom pengarna. Men nu blir det nog bara nån gång per år :smiley:

1 gillning

När vi ändå drömmer om väskor. Jag gillar det här företagets produkter.

Kollat på den till min iPad! Du får gärna skriva en recension om du skaffar den haha.

1 gillning

Vero Leather sleeve var riktigt snygg!

En sån här körde jag med på gamla jobbet, kanske inte specifikt för Macbook Air men trevlig iallafall :blush:

Också trevlig, men som med den @xms67 tipsade om så är det mycket pengar fören väska som används sporadiskt.
Tomtocen jag beställde från Amazon ska trilla in idag, hoppas på en bra passform på den :smiley:

1 gillning

Så är det absolut. Men om man vet att man ska ha en pryl i flera år, så tycker jag att det är värt att betala lite extra och få precis det man vill ha. Nu betalade företaget för den, så priset var "någon annans problem" så att säga. Tänker likadant när jag köpte resväskor, Samsonite är dubbelt så dyra som alla andra, men de är sjukt smidiga och håller i många år, då är det ju inte dyrt med tanke på vad man får. Men hoppas du blir nöjd med den du köpt :blush:

Absolut, ska den användas ofta så är det värt att lägga pengarn

Såna här länkar är inte bra! :joy:
Tur att jag släpar runt på både en 17" och 14" på jobbet så behöver nästan en med hjul :joy:

1 gillning

Har två WaterFields-väskor. Inga datorväskor men är grymt nöjd!

Måste säga att jag blev riktigt nöjd med denna.
Airen passar perfekt och facket på framsidan rymmer det jag kommer ha med mig.
Bra vadderat så datorn ligger skyddad, inget onödigt extra utrymme.
Lätt var den med :slight_smile:

2 gillningar

Ser schysst ut, men namnet Tomtoc känns som att det lämnar lite i övrigt att önska :sweat_smile:

Jo kvaliten återstår att se. Känns bra. Men tror knappt jag kommer slita på den så lite som den kommer användas.
Sen säger ju namnet inte så mycket. De flesta varor av textilier tillverkas i samma fabriker i Kina :smiley:

Ja, det var bara att namnet lät lite kul. Ingen aning om själva varumärket :joy:

1 gillning

Tomtoc är ett gammal uttryck som indianerna använde. Betyder ”bra jäkla väska för överkomligt pris” :wink:

1 gillning