Varför iPhone SE?

Sålde på skoj nu på Mrresell och skall göra en artikel om upplevelsen och jag blev smått förvånad över hur bra betalt och hur enkelt det var!

4 gillningar

Jag köpte min iPad 11" Pro på mResell. Mycket bra upplevelse.

2 gillningar

Vi köpte dotterns första MacBook via dom och det var hur smidigt som helst och bra pris :blush:

2 gillningar

Ett bra alternativ (dock dyrare än A71) är Note 10 Lite som har bra kamera setup och s pen :slightly_smiling_face:

Men då priserna är vad de är i Sverige så anser jag att Samsung motsvarighet till iPhone SE 2020 är S10e. För 128GB kostar de det samma och har ungefär samma storlek. De har båda för och nackdelar jämfört med varandra men skärm och kamera är betydligt bättre på S10e

En sak som Samsung sparat in på i sitt mellansegment är ju OIS. Trots många kameror så saknas OIS vilket gör varjefall huvudkameran lite tråkig. Då Samsung lyfter sitt mellansegment varje år så verkar nästa år vara året då även OIS kommer. A72 är först ut verkar det som. A71 kom i januari så är din Sambo helt inställd på denna så kanske 6 månader är värt att vänta.

Ska ta med det du skriver helt klart :+1:t3: Blir iaf att bonusdotterns tar över sambons s9:a :clap:t3:

1 gillning