Vår första hemsida

Visa upp er första hemsida! :globe_with_meridians:

Hur såg er första hemsida ut? Posta gärna länk eller skärmbild.

Du hittar förmodligen din sida på https://web.archive.org

Några av mina runt 2003.

Dumburk.net

Unixburk.se

Fegis.nu

Jag hittade inte mina. Tur var det för jag lekte mest med HTML-kod vill jag minnas. Jag har ingen uppe längre men har domän för e-mail med host på One.

1 gillning

Jag har en placeholder sida på fegis och den körs för e-post.

Hitta du inga alls på archive?

1 gillning

Nope, jag sökte på 3 domäner jag vet jag haft och även haft en hemsida på. Egengjord med bara ren HTML och CSS. Var mest för att leka. Blev aldrig mera och tappade intresset för det.

Edit:

Jag hade dock robots.txt på dom om det kan ha något med det att göra?

Yes. Robots kan blocka crawlers.

1 gillning