Vad kostar en sleeve typ?

Har idag en tribal på armen jag skulle vilja göra en coverup av. Någon som vet vad en sleeve kan kosta ungefär ?

Nån som känner till nån bra tatuerare som inte kostar skjortan?

Ville mest bara säga att blacked out-sleeves ser jävligt balla ut, men säkert varmt i i dessa tider. :stuck_out_tongue:

Svår fråga , beror helt på tatuerare och stad .. men räkna
med 10-14 , sen beror de kanske oxåpå om du måste lasra o då kan de kosta 10-15 till, inte alla tattu som vill kan köra över en hel arm

Jag har två halvsleeves som går från axeln ned till armvecket och de kostade runt 10-12 styck om jag inte minns helt fel.

Är det något man inte ska snika in på så är det val av tatuerare :ok_hand:

Min sleeve har kostat 40.000 :sunglasses:

1 gillning

Ojoj !!! Många timmar , noggrann tatuerare där vill ja lova !! 🫶🏻

1 gillning

Yeah

1 gillning

Sen beror det ju på om du ska ha färg eller inte... Färg blir det dyrare och tar oftast längre tid...

Gjorde dotterns namn på insidan underarmen för några år sedan. Inte i färg. Kostade 3500:- vill jag minnas. Har även sonens namn på andra armen men det är så många år sedan så jag har glömt vad det kostade :wink:

En liten nyfiken fråga. Ni som tatuerat in era barns namn. Vad är tankegången där?:thinking:

När jag gjorde min senaste tatuering (2010) (en skidåkare på vaden) som tog 4-4,5 h betalade jag 4500.
Då låg priserna på typ 1000 kr/timmen. Vet inte hur det är idag.

Frun har nästan båda armarna nu, jag kanske inte behöver ha dåligt samvete när jag smygköper dyra teknikprylar. =)

Det är helt klart en befogad fråga :wink: Barnen är liksom något som definierar mig, något som alltid kommer finnas där. Har planer att fortsätta utöka dessa tatueringar så att varje arm har ett tema som passar respektive barn. Utökningen har dock inte påbörjats ännu trots att sonen är 12 och dottern snart 5.

1 gillning

Från och med nu försvinner alla inlägg som skämtar om trådstartarens öppetköp-kompetens. Vi har haft vårt roliga några år nu och det är viktigt att hen känner sig bekväm med att ställa frågor.

Med det sagt så var jag lite fundersam varför någon frågar vad ett datorfodral kostar då det är så varierande men sedan trillade bläcket ner så att säga.

14 gillningar

Familjen är det viktigaste man har, och just mina barn är jag otroligt stolt över! Så givetvis ska dem bäras på min kropp... Jag har även min mammas namn och systers namn... Dem jag älskar mest vill jag bära med mig överallt...

4 gillningar

Döp barnen till Bo och My så blir det billigare. :+1::joy::joy:

1 gillning

När kommer Attefors på kroppen då?

3 gillningar

Happy Lets Go GIF by Shalita Grant

Vänstra skinkan på honom... Den högra är din :wink: