Vad kostar alla era streaming- & molnabonnemang?

Någon som har ett bra tips på vpn till iPad eller iPhone där man kan teckna en månad för att regga youtube premium i Argentina? Har ingen dator…

Yes! :facepunch:t3:

1 gillning

Istället för att slösa stålar på lamdasonder så ta ett vanligt hederligt YT abonnemang. :joy::joy::joy::joy::joy:

Har redan abonnemang så det räcker till fullpris.
Disney
Amazon prime
Netflix
Viaplay
HBO
Patreon
Bredband
Mobilabonnemang till mig och äldste grabben
IP-TV
Säkert ngt jag glömt och räkna på det vill jag inte :grimacing::joy::skull:

1 gillning

Vet inte hur jag ska tolka detta? Ett tips eller go for it?

Expressvpn har 500 MB i sitt gratis alternativ. Borde räcka för att teckna Youtube.

2 gillningar

Funkar på iOS?

Hittar inget gratisalternativ

1 gillning

Testa att singa upp i webbläsaren

1 gillning

Jag har för mig att man får 500MB om man signar upp men inte tecknar nåt abonnemang. Var så tidigare iaf.

1 gillning

Expressvpn hade en 7 dagars trial. Använde den och fixade YouTube premium via mobilen.

2 gillningar

En liten update. Idag gick mitt YouTube abb. över till det nya och det verkar funka bra. Det ända som vi upptäckte var att jag signade upp på ett individuellt abb. Så fick uppgradera till hela 17:- istället för 11:-

4 gillningar

Ringde Canaldigital för att (hota med) att säga upp mitt abonnemang, fick efter en stund halva priset på allt för att jag varit kund så länge.
Lade på Sport för F1 som börjar nu till helgen!

Under hur lång period går du halva priset då? :joy:

Bindningstid 12 månader med halva priset under hela tiden.
Märkligt enkelt.

Jag ringde Com Hem varje år och sa upp allt. Sist fick jag V Premium (inkluderar film, sport och Viaplay) för 219 kr/månad i 12 månader.

Nu har jag gett upp linjär tv helt och betalar enbart för playtjänster.

3 gillningar

Betalar du inte skatt längre? :joy::joy:

Jo, med glädje.

2 gillningar

Bara P1 är ju värt hela skattebeloppet.

3 gillningar