Vad kostar alla era streaming- & molnabonnemang?

Men då är det ju 99 kr rakt ner i sjön för ingenting. För den andra summan får man ju iaf något av värde, om än dyrt :blush:

För mig är det noll i värde för sport delen, valde just bort all sport hos Telenor. Men vi alla är ju olika. :joy:

Har samma. Hur sjutton ändrar man det?

Får nog säga upp det och teckna igen.

Hade Bahnhof 500 för 479kr/mån. Chattade nyss med deras kundtjänst om de har något erbjudande om man binder sig. Nej, tyvärr, fast kan sänka din kostnad till det dagsaktuella priset 439kr/mån. Nice! :smiley:

1 gillning

Går det fortfarande att få Youtube premium familj billigare än 179kr?

Var nått med att regga sig i annat land…

Edit, hittade svaret själv. Klart värt att testa…
https://vpnwiki.com/sv/youtube-premium

1 gillning

Det ågr nog, mitt Argentina abonnemang rullar på fint. :joy::joy:

1 gillning

World Cup Football GIF by FIFA

Fungerar!

Kostade mig i engångskostnad runt 260kr att få igång med NordVPN och ett Revolut Mastercard, Visa ska inte fungera sägs det.

Så nu har man premium familj för 33kr istället för 179kr. Nice! :smiley:

2 gillningar

Jag körde gratis med Hola VPN.

Lite sent på bollen testade jag detta. Hola VPN fungerade inte, Nord VPN fungerade däremot. Inget av mina vanliga kort (Mastercard och Visa) fungerar att betala för Argentinsk premium och i Revolut kan jag inte se hur man får något annat än VISA-kort (vilket inte fungerar).

"Transaction declined. This purchase requires a payment method from your billing country."

Jobbigt att försöka vara snål. :joy:

Då har de kanske ändrat på reglerna, jag körde Hola VPN och mitt MC kort är kopplat till kontot.

Jag körde Express VPN och Argentina med mitt vanliga kort, skulle hjälpa en kompis med detta så funkade det inte. Däremot så fungerade Express VPN mot Indien med hans vanliga kort. Kan vara värt att testa! :v:t3:

Tack för tipset, orkade inte krångla längre så jag bet i det sura äpplet och fortsätter med ett svenskt konto. :slight_smile:

1 gillning

Du måste ha ett MarsterCard, Revolut säljer ett Pride Mastercard för 90kr. Man får numret direkt så behöver inte vänta på det fysiska kortet. Revolut har bra växelkurs oxå.
Jag kör så mot Argentina, fungerar.

Jag kör med ett konto i Turkiet. Köpte en årsprenumeration. Var billigare än Argentina när man inte skulle ha ett familjekonto.

Samma här, men Turkiet via Express VPN. Revolut funkar prima.

@marges

1 gillning

Märkte att Notability börjat med abonnemang, väldigt trevlig app. Men vet inte om jag är ok med 199 kr årligen efter rättegång? Känns lite väl hårt :grimacing:

3 gillningar

Nya tider, andra kostnader. Så här ser det ut hos oss nu. Vissa betalas per år (år), alltså x12

Microsoft 365 familj 119kr
iCloud 2TB 129kr
IPTV 249kr (år)
Nintendo switch online 52kr (år)
Youtube premium familj 27kr
Bredband 500/500 479kr
Amazon Prime 59kr
Spotify familj 199kr
Telenor + Mobil 1327kr
Patreon Bubblan 31kr

1 gillning

Undra om denna fungerar i Sverige?
Skulle halvera kostanden för Microsoft 365…
https://www.computersalg.se/i/7696439/microsoft-365-family-boxpaket-1-år-upp-till-6-personer-medielös-p8-win-mac-android-ios-tyska-eurozon?utm_source=prisjaktse&utm_medium=51-it-elektronik-software-software-office&utm_campaign=microsoft&utm_content=48