Vad köpte ni senast?

AirPods gen 4 med brusreducering.

Har PRO gen 2 men plupparna är inte riktigt vän med mig.

Min granne tränar inför riverdance på nätterna så behöver något när jag sover som inte är obekvämt.

18 gillningar

Skall bli intressant att läsa vad du tycker om dessa jämfört med PRO gen 2.

2 gillningar

Nya skidor.

:smiley: Så jäkla Nice,.

Och en ryggsäck som inte bygger mycket utåt, med ryggskydd, plats för vattenblåsa mm. 16 liters. Passar perfekt nu i backen man kan sitta i sittlift utan at ta av den.

Den fick faktiskt jobba idag när man gjorde en faceplant med efterföljande framåtvolt. Måste sett hysteriskt roligt ut, och när jag fick fin snömustasch med.

Blir perfekt att använda till våren/sommaren till cyklingen också.

8 gillningar

Ge mig några dagar så kan jag återkomma om det haha.

1 gillning

Möjligen sist i IPhone 17 klubben men idag blev det en IPhone 17 Pro i Silver.

21 gillningar

Team silver :star_struck:

1 gillning

Hehe, många argument och användningsområden som försvarar ett oplanerat inköp..:sweat_smile:

Fördelen nu förtiden är ju att alkoholfri öl blivit så bra. Tänk om vin kunde få sam utveckling..:+1:

Mitt ryggskydd var inte alkoholfri. :rofl:

1 gillning

En ny rejäl 210x210 säng från Kungsängen. 50% rabatt på ett köp så där sparade man en rejäl slant :smiley:

3 gillningar

7 gillningar

Fjällräven–väska modell mindre, och illustrerad med möjligt användningsområde (och äkta oskärpa i för- och bakgrund).

7 gillningar

Kul att bära in?

2 gillningar

2 x 105 bottnar är enkelt och gissar på 210x210 plymå som är ihop rullad när den kommer så är inte så krångligt. Nu har väl Kungsängen leverans med inbärning också iof :slight_smile:

Lite Tershine vax på dörrposten så slinker den in. :joy::joy:

1 gillning

Jag har gjort misstaget att köpa dubbelsäng i ett stycke. Även om det bara var en 140 (om det ens räknas som en dubbelsäng) var det ett helsike att baxa tre våningar utan hiss.

140 räknas om enkelsäng.
Jag har sålt en 210x210 i helstycke, den blev specialbeställd från Hästens.

Vi hade en 160 cm säng i ett stycke. När vi flyttade till förra huset fick vi inte upp den för trappan så vi fick sälja den. Sov sedan på golvet i väntan på nya sängar..:man_shrugging:

1 gillning

“Bärhjälp ingår inte.”

Är man nykär så är ju en säng i ett stycke kungligt, numera tänker jag att det är kungligt med separata sängar. Nästa steg är separata rum..:sweat_smile:

2 gillningar