Vad köpte ni senast?

Två orsaker, wifi 7 är en bra bit bort och inga av mina prylar harvstöd för det, dessutom har U7 Pro sämre speed på wifi 6.

1 gillning

3 pack skärmskydd och kameralinsskydd till 15 PM. Riktigt bra, enkelt att installera bubbelfritt oxå.
https://www.amazon.se/gp/aw/d/B0CRYK77N9?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title


Nya dojor!

15 gillningar

Nike är alltid pålitliga. Brukar oftast vara väldigt sköna och ha bra kvalitet.

1 gillning

Köpte också nya sneakers.

15 gillningar

Metallica Ride the lightning 40 års jubileum skjorta


Vårskor



Beställde dessa också. Tror jag behåller dem med.

Inneskor till gymmet

11 gillningar

Hej jag heter Richard, jag är shopaholic :man_shrugging:t2:

Jag fick hem pedaler och cykelställ i fredags, blev ett par Crankbrothers Stamp 1 Gen 2, samt några enklare depåställ att ha i garaget för att skapa lite ordning.


Fick även hem lite mer cykelrelaterat, som cykelskor, kedjelåstång, kedjevax(?) och andra småsaker.

Insåg även att dottern typ växt ur cykeln, så klart var det någon som länkade en barncykel för 1600 €, men då sa frun ”glömd det!”, jag frågade om hon inte älskade sina barn men vi kom inte vidare där. Så då tipsade någon om en liiite billigare cykel, som även fanns på rea, så man är väl inte sämre än att man passade på när frun sa ja :man_shrugging:t2:
Vi får se vad som dyker upp i veckan! :nerd_face:

För att väga upp det hela så beställde vi en Thule Urban Glide 4-wheeler åt henne för att ersätta Bugaboon med :man_shrugging:t2:

Körde ju även sönder stänkskydden i vinter, så beställt Rokblokz slimmade för att hoppas på längre hållbarhet. :face_with_raised_eyebrow:

Barnen och jag behövde lite skor också, men dottern behövde dock byta storlek så väntar på nya till henne…


Tur att man fick lite skatteåterbäring och sponsring av familjen istället för födelsedagspresenter :money_mouth_face::shushing_face:

8 gillningar

Läge för ett knippe airtags? :joy::joy:

1 gillning

Haha jag vet inte, sällan man lämnar cyklarna utom synhåll ändå, eller tänkte du på skorna? :nerd_face: :slight_smile:

1 gillning

Allt är väl stöldbegärligt idag så det gäller att vara med i matchen.

1 gillning

Tack för att du finns. Det är såna som du som gör att vi kan köpa lätt begagnade grejer till barnen för en bråkdel av nypriset :sweat_smile::kissing_heart:

1 gillning

Haha äsch, skorna var ju rea och 3 för 2 och cykeln ska ju ärvas i några led först innan försäljning blir aktuellt :nerd_face:

1 gillning


:disguised_face:

9 gillningar

Fin! Men ville du inte lämna sekten? :wink:

Gräset verkar inte vara grönare på andra sidan.

1 gillning

Hur var skjortan i storleken?

Brukar vara så, du får uppdatera oss om su är nöjd i längden! :slight_smile:

1 gillning

skrev i denna tråden.

1 gillning

Idag kom dotterns nya hoj!

Hon fick även hem skorna, ett par ska bort, har ni tips på elastiska snören? Stan Smithsen är fina men trodde det skulle vara elastiska snören :sweat_smile:

8 gillningar

Är det @bjorsi ´s grabbs framtida cykel vi ser på bilden? :joy::joy:

1 gillning