mm bra med låda / korg, sen körde jag en massa stripes, men jag har höj och sänkbart skrivbord också så blev ett måste. men så skönt, bara en strömkabel till bordet
Chansar du i tullen eller går du på rött? Tänkte mest att speciella flaskor vill man väl inte att tullen tar hand om.
10 liter starksprit per person får man ju ta med inom EU. Fördelen med att åka från en fransk ö i Karibien. ![]()
![]()
NVME-sticka och USB 4 chassi.
Med chassit följde med allt som behövs för att skruva ihop och koppla in och en liten textilpåse.
Vad får du ut för fart på det?
Jag brukar också snickra ihop liknande grejer. Dock aldrig gjort det på USB4 40Gbps.
Jag trodde inte det låg inom EU. Då borde du ju ta med mera. ![]()
Vet inte ![]()
Har bara en iPad hemma nu. Får försöka prova i morgon. Men folk som rekommenderat chassit säger att det ska ge närapå full fart.
Det är ju vikten då. 3 incheckade väskor a 23kg. ![]()
Fransmännen har ju envisats med att behålla en del av sina gamla kolonier. Så finns ju Franska Polynesien, Reunien utanför Madagaskar och några öar i Karibien som är franska och då även räknas som en del av EU.
Lite tokigt kan man tycka.
Lite i handbagaget och lite innanför västen så löser det sig. ![]()
![]()
Jag har några köpta på Amazon. Ugreen. 10Gbps. Fungerar!
Jag kanske ska köpa en liknande som din dock. Ser fin ut!
Mitt chassi är ett Colorii från Ali, går nog att hitta några kronor billigare om du letar runt.
är du helt bombsäker?. har för mig jag läst att man måste moms på varorna.
men kan ha missförstått.
Frankrike lägger ju på moms så det ingår i priset. Eller tänker du på något annat?
Var vid import via företag läste jag nu
Och då betalar man ingen moms vid inköpet. Jag köper bildelar från Tyskland momsfritt men får betala svensk moms när jag säljer. Så jag slipper ligga ute med momsen.
fodral till samsung s24 vallet mellan samsung och denna
och denna
Smart view är ju trevliga då de är aktiva och tänder / släcker skärmen
Får dock bara plats 1 kort
Jag har detta som daily driver men utan handledsgrejen ![]()
Spigen Wallet S Plus Case kompatibel med Samsung Galaxy S24 Skal Fodral -Svart https://amzn.eu/d/agFwvrp
Sedan om jag skall ut på stan så använder jag ett Samsung Smartview
Sedan har jag även ett Spigen liquid