Vad köpte ni senast? (2023)

Kände att det var dags att uppdatera min series 2, ett gympass och långprommis med hunden med aktiverade träningsappar räcker för att få batteritorsk..

15 gillningar

Bra rabatter just nu😊

1 gillning

Bor i hyreslägenhet så har ingen plats för rabatter :slight_smile:

1 gillning


Här ska det målas under helgen så länge jag inte får ont, lär mig nog mer här än från kursen jag gick. :relaxed:
Tycka vad man vill om Amazon men dom har grejer och dom levereras snabbt även utan Prime.

12 gillningar


Léons album Circles på vinyl :ok_hand:t2:

6 gillningar

Kör de med någon form av symbolisk fraktkostnad? :joy::joy:

2 gillningar

Helt sjukt, hade sett bättre ut med fri frakt. Tror inte att dom går plus på leveransen, skulle komma på tisdag.
Bra pris på klockan dock, tusenlappen billigare än t.ex. Elgiganten.

1 gillning

4 gillningar

Varifrån beställde du?

NetOnNet

1 gillning

Ser ut som Netonnet.
https://www.netonnet.se/art/mobil-smartwatch/smartwatch/apple-watch/apple-watch-series-8-gps-45mm-midnight-aluminium-case-with-midnight-sport-band-regular/1026791.13980/?utm_source=eClub&utm_medium=email&utm_campaign=CRM+2311+Apple+(lev+fin)&eclub=ASEPPet8AcXVevbmWfulI2OWSMz3Gadd7R%2B%2B83XgY90%3DnyqHFhQO%2FZRZMVWMAX6%2FCk1TCbaJ%2B1UOL5SzcinDG6n5hlhYjX6Mpw9Ae09W5GZIB5T3sfjqh3UwOtzXkGYAlRTNIv2aZlTmrVJWmE2e0uzdBfVaS0beHcuEXJI7NO6OWjZJ%2Fs6lwrAvp9LPnPyxoOPhedwUOSjSLkgdekUj%2BLiTLarvHjIEtFf2bPlX89%2F8lybh%2BN4hVTY9AjhD3kDZjA%3D%3D

2 gillningar

Vinyl är respekt!:facepunch:t3:

2 gillningar

Häftigt, är den god?

Jag trodde den skulle smaka laban men jag gillar den starkt!

1 gillning

Får väl köpa en dosa då :slight_smile:

2 gillningar

Det gör du rätt i.

Har tänkt köpa värmehandskar hela vintern men inte kommit till skott. Nu blev det att backa en Kickstarter:

1 gillning


Jag behövde tydligen fler färger… och marskeringsvätska…
Komiskt att jag trodde jag skulle avsky att måla akvarell

3 gillningar

Doh, snuset finns inte i någon affär häromkring, en handlare sa ett det är en limiterad upplaga och går på ca 100 pix per dosa???

Såg nu att kostar 199:- för 5, så det blir ju inte så blodigt, men vill bara ha en dosa så jag kan prova först.