Vad köpte ni senast? (2023)

En ny skidryggsäck! Ska iväg med jobbet till Chamonix om ett par veckor och har länge suktat efter en dedikerad ryggsäck för just skidor.

13 gillningar

Märket Poo har man nog inte sett innan. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 gillningar

Fram med förstorningsglaset :wink:

2 gillningar

F*n så gött med en alpresa

Ja det ska bli härligt, har inte vart nere sen innan jag fick barn så över 5 år sen sist alltså. Får hoppas att snöförutsättningarna är bra tills dess :slight_smile:

2 gillningar

Den som vet, den vet…

11 gillningar


Nytt armband till klockan, läder så hoppas att det är snällare mot armen annars får jag sluta sova med den. :melting_face:

6 gillningar

Dom är magiska! Älskar Leijona-godiset

3 gillningar

Jag gillar dem med men får inte äta dem för frugan :joy:

1 gillning

Har köpte en Macbook Pro 13" 2020 för att ersätta min Macbook Pro 13" Retina (mid 2014). Nu ska vi se vilka spel i Steam biblioteket som går att spela som bara legat där köpta utan att ha blivit startade.

2 gillningar

Blev en sån här idag eftersom den gamla svarta pajade... ända tills den nya kom igång :-/

8 gillningar

Lite film.

8 gillningar

Oj vart köpte du denna för visst är du Malmöbo?

Stämmer bra att jag bor i Malmö. Köpt hos Bulltofta kött på Jägersrovägen, de har frystömmning för de ska expandera butiken.

Hemsida:
Bulltofta Kött

1 gillning

Har aldrig lagat pluma själv men hört att det ska vara riktigt fint med tanke på priset.

Behövde en platta med penna till jobbet när man är ute och kollar på jobb.

8 gillningar

Deras fläsksvålar är sjukt goda. Burgarna går ner de med.

Tyst! Nu blev jag sugen. Måste nog in en sväng efter jobb imorgon :wink:

Fläsksvålar köper man i Helsingör, sen gammalt. Gör en Spies, flyger upp de till Östergötland i helikopter. :joy::joy:

Signerat :ok_hand:


12 gillningar