Träffat ostkranen, blev fyra kilo den här gången.
Frugan vart nöjd med iPaden, hennes gamla var en 2018 så hon tyckte denna var lite krispigare. Men den behöver ett skydd då metallkragen runt kameralinsen är rätt så vass och tråkig när man håller den i handen.
Kör alla K-rauta husen 50%?
Vet inte, men de lägger ju ner ganska många. Övriga omvandlas till K-Bygg om jag fattat rätt.
Vad är ostkranen? En affär?
En privatimportör.
Halva priset mot butik. Typ 200kr kilot
Yamaha är ju kärlek ändå. Körde det när jag hade förstärkare, CD och kassetdäck.
Brukar kallas så!
Faktiskt sant, parmesanens vänner heter de och betalningen sker till bankgiro.
Brukar ta beställningar några ggr per år.
Så nu blir det mycket carbonara här hemma ett tag
Nästa gång du kommer till GBG fixar jag ännu bättre pris.
Har de ingen app?
Nä, myndighetspersoner inblandade så de är lika teknikutmanade som dig tyvärr.
Nystulet eller är osten lagrad?
Ja, Yamaha gör väldigt fina grejer. Kolla deras stereoförstärkare. AS-1000 och uppåt. Otroligt snygga. Ser ut som något som skulle kunnat att komma ifrån 70-80 talat.
Riktigt snygg också.
Bra att ha hemma. Vi har en i köket och en i vardagsrummet. Även en brandfilt rekommenderas i köket.
Finns ju massor med folk i lägenhet som inte har brandsläckare av någon anledning. Vi har nog haft det i 30 år gissar jag. Sen ska de ju kollas en gång om året, det glömmer också folk bort.
Japp, det stod erfordras service efter 10 år från produktionsdatum men egenkontroll 1 gång om året genom att kontrollera fältet på nanometern.
Ja färgen passar bättre in i hemmet , 497 kr på Åhlens outlet, tidigare pris 1190 kr