Vad köpte ni senast? (2023)

Lite gott till baren.:star_struck:

13 gillningar

Apple TV 4k.

Jäklar vilket lyft det blev i sovrummet med home pod minis.
Fungerar riktigt bra med mina air pods pro dessutom när frun vill sova.

12 gillningar

På den där kan ni väl även köra bådas Airpods samtidigt :slight_smile:

Aldrig TV mm i sovrummet. Där gör man två saker och då behöver man inte sådan teknik :wink:

4 gillningar

6 gillningar

7 gillningar

Sover och läser?

1 gillning

Sover & dansar finsk disco. :joy::joy::joy:

1 gillning

Kollar i mobilen och dammsuger :wink:

Ah, du får sova på soffan.

Jag handlade en till bilstol idag, inför att lillebror börjar på dagis, får väl glädjas åt att det var 20% rabatt och vi inte har fler än två bilar :joy::nerd_face:

1 gillning

Handlade bältesstol till 4,5-åring för någon vecka sedan. Extra peppad på att åka bil nu när han får sitta framåtvänd i framsätet

1 gillning

Bakåtvänd bilstol är det värsta som finns. Svurit många gånger när de skall monteras. Nästan Champagne när barnen kunde sitta framåtvända :slightly_smiling_face:

1 gillning

Samma här, blir spännande att se hur lätt det kommer vara att åka bakåtvänt i den primära bilen nu :nerd_face:
Den här framåtvända är till andrabilen, som hon bara åker till dagis i. Men igår kväll ville hon ut och åka :joy:

1 gillning

Ny dator i somras får snart ackompanjeras med en ny skärm. Det fick bli en Acer 32" Predator X32FP Mini LED 4K :partying_face:

8 gillningar

Hårdare skal till mina AirPods Pro 2

Hämtades idag.

6 gillningar

Fick order om att beställa en hårfön till frun under kräftskivan i lördags, hade nog tagit en snaps eller två för mycket, dök upp fyra hårfönar :blush:

5 gillningar

Det där blev dyrt? :joy: En varsin i familjen kanske?
Vi har en likadan, men utifrån din bild antar jag att du ändå är en sällananvändare av fön? :man_shrugging:t2::upside_down_face:

Korrekt, inte använt en fön på denna sida millennieskiftet :blush:
Dottern och hunden kanske kan få en varsin :blush:
Någon som har returnerat via Amazon? Smidigt?

1 gillning

Supersmidigt, gör det.

1 gillning