Vad köpte ni senast? (2023)

Japp, jag tycker den är verkligt good, men smaken är ju... :slight_smile:

Tror inte du blir besviken.

1 gillning

En HUE smart button. Placerad alldeles bredvid sängens huvudända.
-Ett kort tryck tänder taklampan i sovrummet när man behöver lämna sängen och inte vill snubbla på nått eller slå tårna i sängstolpen.
-Långt tryck släcker alla lampor.
Man ska inte fota med dimmat ljus :wink:

7 gillningar


Från tv-tips, tyvärr var en av förpackningarna tomma så fick 3 av 4… lite bittert

3 gillningar

Va är det? AirTag hållare?

Man måste ju ha ljud på toaletten!

17 gillningar

Missade ju, knappen tar man loss och har med sig i fickan eller nått om man vill, sitter med magnet. Passar väl bäste med andra styrningar än min :slight_smile:
Om man klickar flera gånger ändras ljuset på lampan, och kanske färgen om man har en sån lampa (har inte provat med en flerfärgad).

1 gillning

Right, den jag tyckte såg stor ut :slight_smile:

Ny router för att vara redo när fibern är indragen på sommarstället.

10 gillningar

Next level:

  1. Rörelse sensor under sängen som känner av om du sätter dig upp.
  2. Kopplat till olika tider så ska belysningen tändas på olika ställen och med olika styrkor.
  3. När du lägger dig igen så släcks all belysning.

Lets go!

4 gillningar

Skulle kanske funka när man vaknar och slänger ut bena, men när man kommer tillbaka?
Äh, min knapp är billig och bra och duger åt mig :slight_smile:

Fungerar klockrent när man säger åt den att känna av rörelse igen och därefter släcka inom typ 10 sekunder. :slight_smile:

Inge illa om det du har. Ville mest uppmuntra till ännu roligare/avancerade automationer. :slight_smile:

Jo, har oanvända rörelse sensorer men Homeyn tillåter inte fler zigbee enheter, då jag inte kör via hub utan direkt i Homeyn, samt att Hues inte tillåts? :slight_smile:

2 gillningar

Lite dricka till påsken. Punsch till torsdagens ärtsoppa.

13 gillningar

Var har du uttaget? :slight_smile:
Tänkte väggmontera vår också, fuskar nog och drar in elen till intilliggande tvättstuga :innocent:

Gjorde uttag när vi gjorde om badrummen. :+1:t3:

10 gillningar

Come over the the dark side :wink: #ha

Snygga kakelplattor :ok_hand:t2:

1 gillning

Home to you? :wink:

Nytt hus. Sa till elektrikern att jag ville ha uttag i taket i båda badrummen.

9 gillningar