Vad köpte ni senast? (2022)

Ny kompis.


11 gillningar

Ja pianolack eller blanksvart plast är ett jäkla otyg. Det drar ofta åt sig massa damm och fingeravtryck sen är vissa så känsliga så bara man kollar på det så blir det repor.

1 gillning

Gick det inte att få utan när du beställde eller har alla modeller det på vissa ställen?:thinking:

Alla har det vid just centerkonsollen, ingen annanstans i interiören egentligen förutom lite på ratten. Många många wrappar den. :stuck_out_tongue: Jag provar med detta först.

Första bilden, hen har nog putsat som fan men nog tusan är det massa damm på ändå. :smiley:

2 gillningar

Den andra är en 3D-modell, det kan du ju inte slåss med! Men tycker din ser bra ut med!
Tycker pianolack är snyggt som fan men också sjukt svårt att hålla snyggt så förstår dig haha.

Skor, testar detta märke, knatat runt på stan, gillar inte shopping…

4 gillningar

Det är inte min, den vågar jag inte ta kort på. :joy:

stiligt!!

var köpte du?

Amazon. :slight_smile:

1 gillning

Man kör väl Polestar med vita handskar. :joy::joy: Det fick man alltid till AudioPro högtalare.

2 gillningar

Haha stämmer, fick det till mina Audio Pro Blue Diamond. :slight_smile:
Men inte till Polestar, fick en putsduk dock. :joy:

Äsch då! Jag tror inte det är så farligt. :slight_smile:

1 gillning

En Google nest hub. Vet ännu inte riktigt vad jag ska ha den till.

2 gillningar

Titta på klockan och vädret :wink:

1 gillning

Har också å köpt en sån, och hittar inte heller ingen vettigt användning för den heller :slight_smile:

Testar en ny smartklocka bara för att… Health Smartwatch 2 - Black Aluminum.

550kr istället för 4500 Kr för den Watch jag har nu.

Säger på en gång, det är ingen Watch men snygg finish har den i aluminium med som det känns en plastskärm.

Armbandet känns sådär, lite gummiaktigt, och fästes som på vanliga klockor.

Stegräknare för olika aktiviteter och verkar stämma med Watch.

Mäter blodtryck, hjärtrytm, kroppstemperatur och syre i blodet, men svårt att veta hur rätt den mäter på vissa av dom, får försöka komma ihåg att jämföra nästa gång man ska till sjukan :slight_smile:

Ska visa väder också men får det inta att funka, fast den är kopplad mot iPhonen.

Sömnkoll som verkar funka hyfsat.

Batteritiden verkar suverän, 86% kvar efter ett dygn, displayen tänds när man höjer arman eller trycker på knappen. Manövrering sker med svep.

Tiden får väl visa om den var nått, om den nu håller nån längre stund.

1 gillning

Jag använder min till frukost-TV i köket!

2 gillningar

TV? hur får man in det?

SVT Play, Youtube mm!