Vad köpte ni senast? (2022)

Kan inte riktigt bestämma mig om jag vill ha en kabelgenomföring med borst under eller om jag ska sätta in en patch-panel med allt jobb det innebär. :thinking: 11sS6WibAnS.AC_SY1000
41XmYRetG+S.AC_SY1000

Försämrar inte metallen signalen?

Men ser trevligt ut.

1 gillning

Metallen i skåpet? Till viss del men hubarna har varit i skåpet innan också och de har fungerat.
Skenorna som jag köpte är i plast

Aha, jag trodde fronten var metall.

1 gillning

Vad bra :slight_smile: det är ju det man vill att det ska se ut som.

Fint rack men ingen UPS?

1 gillning

Stiligt.

Grön av avundsjuka om man kan säga så utan att vara missunnsam?
Har en MBP 15" mid 2015 och det enda jag verkligen saknar är USB C kontakter.

1 gillning

Du såg att det inte var en MBP ? :wink:

Den här dök upp idag :blush:

7 gillningar

Nej det gjorde jag faktiskt inte. Antog bara att du skulle ha det värsta… :wink:

1 gillning

Jag har en UPS
Men den passar inte in, så väntar till dess att unifi släpper sin i Europa shopen

1 gillning

haha…det är iofs den värsta Surface studio :slight_smile:

@Stefan_Sandstrom avskyr Apple, det är sedan gammalt. Men han tvingas hålla på med det då barn och fru (?) kör Apple :stuck_out_tongue:

Jag som trodde att piloter alltid tänker säkerheten först? :wink:

3 gillningar

hahaa…Faktiskt gör jag inte det. Hårdvara som apple gör är grym!.. men pallar inte med MacOS.

Självfallet men alla system ombord är Realtids OS…så inte ens där anses MacOS vara bra nog.

Dåså! Jag kör UPS på nätverk och min dator. Har nyttjat mina fler gånger i jan/feb än på totalt 5 år. Man kan tro att Barsebäck borde klara sig från strömavbrott… :slight_smile:

2 gillningar

Har unifi UPS?. Har jag inte hört något om. Länk?

Nu hittar jag inte den, men vill minnas jag såg en video om att de höll på att utveckla en för UPS kontakterna som finns på baksidan av alla sina gen 2 enheter

1 gillning