Vad köpte ni senast? (2022)

UniFi 6 Pro direkt från Ubiquitis site. Sjukt snabb leverans. Tack för tips om att köpa därifrån till er som svarade på min fråga i UniFi-tråden :pray::blush:

12 gillningar

@Sevis dricker aldrig!! Varför vill alla dra ner honom i smutsen? :rage: #jesuisSevis

4 gillningar

Tack, beställde ett par. :slight_smile:

1 gillning

Nu ska jag börja mäta elförbrukning hemma!

7 gillningar

Dök upp 3 nya RGB zigbee E27 lampor också!
En ska lysa upp när vi får post.
2 ska vara på vår garage uppfart med lite roligt ljus för barnen i området. :heart_eyes:

6 gillningar

Beställde ett par skidor precis. Har inte ägt ett par skidor på många många år.

Lite rea också; BLACK CROWS VERTIS på stadium.se

3 gillningar

Sånt slipper vi i Sverige, här får vi snart ingen post. :joy::joy::joy:

1 gillning

Fick hem ett par skjortor, nu äntligen Magnum modellen som @marten tipsade om som varit restad skapligt länge.

20 gillningar

Nya sulor till grabben

8 gillningar

Dom har ja !! Bästa kvalitet, kanske inte billigaste men helt klart bra , har en som kommer denna vecka oxå hoppas ja , så då har ja 11 st därifrån , ska fota nör sen anlänt

5 gillningar

Som gubben ur lådan! Gött att “se” dig!:+1:t3:

3 gillningar

Gott, jag har väl 5-6 stycken nu. Som sagt bra kvalité och fördelen med priset är att inte alla kutar runt på stan med dem. När man har en sådan på sig får man ofta frågan vart man köpt de. Men de flesta backar då de är rädda för skarpa färger. :joy::joy:

1 gillning

Japp ! Har inte sett många av dom här i swe , ganska mycket i Danmark , men de ju tur man inte är där för ofta :innocent:

1 gillning

Ja e här hela dagarna ! Fast ja talar sällan … :relaxed:

5 gillningar

Börja tala, vi saknar dig :heart:

3 gillningar

Var har du beställt dem? :slight_smile:

1 gillning

https://hawaiiskjorta.se/

3 gillningar

Tack för tipset, rätt snabbt leverans, känns sköna!

1 gillning

Yep, lite tjock sula som standard men det går att plocka ur innersulan om man vill.

Storshopping på Aclima, underställ, tshirts, kalsonger… ca 100-300kr per del och allt i merino :).

9 gillningar