Och du har ju nästan gratis el ![]()
Köpte precis ett par AirPods Pro 2, så mina pro gen1 börjar ge upp efter tre års trogen tjänst. Ibland har de problem att koppla upp sig och ibland tar inte den vänstra luren laddning längre. Hade dessutom 25% rabatt så de nya kostade endast 2400 pix, inte helt fel. Nån som har provat Pro 2 och märkt någon skillnad från 1st Gen? ![]()
Jag har två par av den gamla versionen Evolve 75, använder de dagligen i jobbet, funkar hur bra som helst
Hade ett par Evolve2 85or ett tag på test, men blev aldrig riktigt kompis med dem, de var jobbiga att ha på tre timmars teams möten, då de satt lite för hårt.
Jag har haft möjlighet att ta den gamla versionens 75or, men valde då Evolve2 65orna båda gångerna
Tror inte den Evolve såldes med usb-c dongle heller ![]()
65orna tycker jag sitter lite väl löst, böjer man sig framåt med huvudet tenderar de att lossna, men de är ju samtidigt ursköna när man väl jobbar ![]()
Jag använder faktiskt ett par Evolve2 65or när jag är ute på kundbesök, de är lite smidigare att ha i väskan. Problemet med dem är att som du säger de sitter lite löst och har ingen ANC. Nu ska jag dock packa upp mina nya Airpods Pro 2, de ska bli väldigt intressanta att testa då jag använt mina vanliga AirPods Pro varje dag i 3 år. ![]()
Är det någon som har en Anova-ugn? Vi ska flytta till en lägenhet i vår med gas-ugn och det suger ju så jag kan vara lite sugen på en Anova.
Det här var vad mitt Tibber-tiggeri räckte till ![]()
Ett steg närmare att ta farväl av Verisure iallafall.
Alarmo i HA? ![]()
Tänkte det
Inte helt på det klara hur jag ska göra med kameror än.
Jag satsar på unifi protect och Eve’s door & window. Då behöver jag inte en till basstation
.
Men då har du en unifi nvr?
Behövs ej. Jag kör med cloufkey gen2.
Aha, vad spelar en in på då? Eller har Cloudkey hen 2 lagringsmedia?
En cloud key gen2 med lagring. Kändes som bästa alternativet för att integrera med homebridge.
Jajjemen.
Jag kör Ajax och tänkt köra på Unifi Protect för bildövervakning. Har en UDMP i racken ![]()
Satan i gatan vilken åtgång du tycks ha på läsglasögon ![]()
69:90 för ett 3-pack är aldrig fel. Med lite tur håller de en månad så då har jag hela 2023. ![]()
![]()