Två visa och ett mastercard.
Presentkortet hos SAS går ut imorrn så det fick bli en lite panikbokning då jag slöat och inte bokat när det var rea vid black friday ![]()
Jaså? Mitt Mastercard funkar utan problem.
Men testa gratisspelet med astrobot, det är sjukt coolt och visar verkligen vad handkontrollen kan göra!
Har du låst upp dem för betalningar i din internetbank? Det är lite olika procedurer beroende på vilken bank man är kund hos.
Jo, det har jag gjort. Men, jag misstänker att det ligger kvar ett gammalt kort hos sony, men som jag inte kan se nu, när de gjort om sitt gränssnitt. Jag har inte köpt något där på mer än tio år.
Har du Nordea? Det funkar inte i Playstation Store.
Ett av dem är Nordea.
Du får köpa presentkort istället.
Har tydligen inte funkar med Nordea på över en månad, även PayPal med Nordea-kort funkar inte heller.
Tack för det, konstigt att det inte fungerade med något av de andra korten. Kanske det är samma som hos Nordea med fler aktörer.
Enklast blir att skicka över pengar till dottern så kan hon köpa, för med swedbankkortet fungerar det i alla fall.
![]()
Ny headstrap till min Quest.
Satt bra förutom att det känns som att den glider upp lite, om mitt hår är för glatt eller något samt att jag fick ont i nacken?
Men ska ge det några dagar och se, skönt att inte ha den tryckt mot pannan längre.
Bildbevis, har aldrig sett ett kontor med tofflor. ![]()
![]()
![]()
Spännande att höra omdöme om den färgen, bara målat coloramas provburkar. Fick bli Jotun när vi väl slog till