Vad köpte ni senast? (2022)

Dålig bild men idag hämtade jag min försenade 50års present. Tydligen hade Segway ändrat vad som ingår i standardutrustningen så jag hade tillgodo på det erbjudande på 10000kr i extra utrustning. Så jag lade till en box bak och ett kapell. Sen fick jag tydligen med appstyrning fast det egentligen bara finns på den dyraste

19 gillningar

Vad styr man med en app på en sådan :thinking:

Ställa in styrkan på servostyrningen, sätter på och stänger av tändningen, behöver bara gå nära med telefonen i fickan (typ som Tesla), håller koll på serviceintervallerna, ser drift och miltal den gått, inbyggd GPS så jag vet var den är.

6 gillningar

Servostyrning, lite overkill kan man ju tycka.

Verkligen inte. Oerhört bekvämt när man kör terräng och kör över stubb och sten. Utan servo rycker det och sliter i styret. Inte med servo.

1 gillning

Jag vet var du är, men säger inget för du verkar mån om din integritet
@zop kommer inte hitta dig.

Helvete så roligt! Hur fort går en sådan där? B-körkort på dem? Blev otroligt sugen på att köra fyrhjuling nu :heart_eyes:

1 gillning

kan man göra i dubai året om… Välkommen.

1 gillning

Haha då tar jag bort bilden. Men jag bor inte där utan jag bara förvar den där :grin:

där :grinning:

Jag har redan koll. 🕵🏻‍♂️

2 gillningar

Den är traktor registrerad så B-kort. Den gör 60-70km/h. För 2500kr tas strypningen bort och då gör den 100km/h. Men det är inget jag rekommenderar för det är väldigt lätt att tippa och köra åt helvete.

1 gillning

Förstod det :+1:

1 gillning

Eldriven eller går den på bensin/diesel?

Snart säger du väl att den har elstart också. :joy::joy:

Ja det märkte vi också. Får ha den på 1-2steg under andra pannor.

1 gillning

Bensin men den finns som hybrid.

1 gillning

Stämmer, ville ha en bra panna att steka kött i. Har tyvärr inget svar på din fråga, håller på steka in den med olja nu så vet inte hur min sköter sig än.

Skulle vilja se dig rycka igång 600cc :joy:

2 gillningar

Det beror på hur de är registrerade. Den jag har reggad som terrängfordon så där är det samma regler som för snöskoter.

2 gillningar