Vad köpte ni senast? (2022)

Let’s try it :grinning:

6 gillningar

Kör ett test här med. Inte helt äcklig, men det går var ett köp som nog inte kommer återupprepas.

4 gillningar

Armband i nya färgen havsblå.

15 gillningar


Beställt nytt armband till min AW, hade kanske velat ha ett i läder eller så men jag testar med sportloop först och främst och ser om det känns bättre än mitt nuvarande original.
Gillar verkligen originalarbandet men känns inte helt hundra.

6 gillningar

Jag kan inte använda standard sportband, dom kliar efter 2-3 dagar. Kardborrebanden är det jag använder mest, ett par sololoop i silikon och ett i svart strutsläder.

1 gillning

Ja precis! Och jag blir röd under handleden med när jag har den för länge.... sova med den går inte för mitt hår fastnar i spännet och så.
Jag tycker dock sportloops ser lite billiga ut men kände att det är värt att prova.

1 gillning

Testa läderbandet. Det enligt egen erfarenhet klart bästa bandet efter link bracelet. Testat en hel del olika, främst original men även tredjeparts.

1 gillning

Då vet jag det tills nästa gång, tack! Kände att 1300kr var lite mycket nu och hade så svårt att bestämma mig så fick bli ett sportband denna gången. :relaxed:

Inte köpt någon Höst/Vinter jacka på flera år men nu börjar den den nuvarande falla i bitar. Aldrig testat Carhartt men förstår att dom har en tendens att hålla länge.

4 gillningar

Grym kvalitet på deras kläder.

Skönt att höra, investerade i två par av deras jeans också. det blev en slant allt som allt men om det håller så är det ju klart värt det.

1 gillning

Har T-shirts inköpta för 20 år sen kvar och som är i kanonskick än

1 gillning

Mer leksaker.

11 gillningar

Skärmskydd till iPhone 14 PM. Ser på bilden att de inte var förberedda på dynamic island:


Men själva skyddet passade bra och var lätt att installera. Syns och märks inte när jag har läderfodralet på.

6 gillningar

Hoppas på att den ska göra mycket nytta i vinter.

10 gillningar

Kunde ej hålla mig😍

22 gillningar

Rätt beslut!:+1:t3:

1 gillning

Skulle inte du köpa Samsung? :joy:

Blev övertalad till annat :joy:

Väntar fortfarande på din och @Randomdude podd om köpråd... :stuck_out_tongue:

3 gillningar