Vad köpte ni senast? (2022)

Köp en musmatta och klipp?

Kanske en sådan? Har haft en sådan i en tidigare bil, funkar fint. Syns nog inte så mycket under klocka(?).

1 gillning

Något för @Marcus_Attefors?

https://en.louisvuitton.com/eng-nl/men/watches-and-jewellery/watches/_/N-2o0ak5

1 gillning

Ändå lite fascinerande när dessa lyxmärken tar sig än tekniska prylar. Det blir ofta för mycket. Det går knappt att se vad klockan är med allt plåtter.
Den här ringen runt den böjda displayen där alla LV symboler är borde man ju kunna göra något mer vettigt med.

1 gillning

Sån som @Cherry länkar till, klipp till den bara för att passa om den är för stor, borde funka.

1 gillning

Mille Notti :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Sjukt bra!

Kolla Engmo dun täcke också! Deras Viktoria med ejderdun är magiska! :heart:

Kan även tipsa om Beach house och deras sängkläder. Är som att sova i sin favorit t-shirt! Löjligt bra!

1 gillning

Jo de ger sig in på marknader som de inte borde.

Exakt, något sådant…:+1:

Jag kommer inte ihåg om jag visat denna, men från bonusen jag fick när jag värvades till Tibber köpte jag en Pulse P1. Nu är den installerad. Men med silvertejp och grejer… Det fanns inget eluttag vid elmätaren och hålet i väggen var för litet för en sladd med kontakt, även för en USB-Micro. Så nu har en lång sladd tejpats lite här och där och även runt en dörr så att jag fick fram ström. Men nu tickar det och går så fint så…:smiley:. Föredrar att lägga upp en produktbild framför min tejpning…:sweat_smile:

1 gillning

Behövs verkligen ström? Jag har ingen ström till min. Får den inte det via nätverkskabeln?

:flushed:

Äää, det hoppas jag… Efter allt arbete…:sweat_smile: Min hade en USB-Micro, men har har retat mig minst 100 ggr den senaste timmen på att den inte strömförsörjs med PoE. Men det slog mig aldrig att kolla…

Instruktionsboken: “Den smarta designen nyttjar strömmen från P1-porten, vilket innebär att du inte behöver tänka på batterier eller att dra en strömkabel till närmsta eluttag.” WTF, söndagens silvertejpandet var alltså helt i onödan…:joy::joy::joy:

Ps. Men jag slipper ju dra en kabel vilket jag hade tänkt göra i veckan.

6 gillningar

Man packar upp lådan, tar en kaffe & läser bruksanvisningen. Sen gammalt. :joy::joy:

Haha, för mig var det det som satte stopp. När den om hem läste jag på nätet och där stod det om Micro-USB och då tänkte jag, shit det här blir problem. Jag läste inte resten…:sweat_smile:

1 gillning

Kläder till sonen. Plus laddningsbara batterier till hans brio-lok

9 gillningar

Nya skor till pappa

8 gillningar

Villervalla var en favorit här när sonen var lite yngre (snart åtta). Riktigt snygga kläder!

Brio-loken fick man aldrig någon riktigt sprutt på, trots uppladdningsbara batterier av bra kvalitet.

1 gillning

Ja, villervalla har riktigt härliga mönster :blush:

Svarar mig själv här, Kavat har 40-50% rea på många av deras skinnskor…

1 gillning


Jo, jag gillar kortlekar

6 gillningar