Vad köpte ni senast? (2021)

Äntligen har ”grabbens” försenade julklapp kommit!

14 gillningar

I höstas blev det en ny iPhone, senast var 2009. Nu blev det en ny Mac också, senast det skedde var 2010.

20 gillningar

Ett bättre begagnat objektiv.

11 gillningar

Sous-vide kärl med magnetiska påsar köpta från Sovidia på mellandagsrea. Riktigt nice.
Testa igår. Skönt o slippa kastrullen och ha lite mer plats.

4 gillningar

Magnetiska påsar?

Oooh berätta mer om det där! Ser riktigt intressant ut!

Ja, sorry lite otydligt där, det är återanvändbara sousvide påsar (tål maskindisk) som har magnet i botten så att påsen inte flyter runt.
Dessutom rätt smart lösning att man bara hänger öppningen över kanten. Jag har sedan tidigare Anovas Sous Vide stav och en återanvändbar siliokonpåse från dem, (kör inte med vakumpackare och det har fungerat utmärkt).
Påsarna kostar nästan inget nu på rea. 2 pack för 89 (ord pris 349)

Kärlet finns i två varianter, plast och rostfritt. Deras plast blir inte så mjuk och vobblig vid uppvärmning som andra lådor. Lock med utskuren öppning och neoprenfodral följer med för att hålla värmen.
Jag valde rostfria varianten. Vill man köra riktigt stora köttstycken finns en 28 liters balja, jag valde 12 liters.

Vill man köpa deras SET med plastlåda och påsar så kostar det 649 på Kitchen Time,
Vill man köra rosfritt kostade det 727, (inte dyrt det heller), för påsar, balja och 2 extra magneter.

Köp sous vide-tillbehör online | Sovidia

Köp Sous Vide Container Set 11L | Matlagning | KitchenTime

2 gillningar

Trött på ryggsäckar fulla med powerbanks och kablar. Nu kan jag fortsätta vara det men åtminstone få ladda med lite mer stil än tidigare (och långsammare)…

4 gillningar

Smart lösning!

Lade beställning på 3 stycken vanliga vita hue gu10 från Netonnet (totalpris 458). Fick precis notis från prisjakt nu att de har 3-pack white ambience för 499 :triumph:.
Så nu blir det att returnera de vita och beställa white ambience

1 gillning

äntligen kom de :heart:

9 gillningar

Häftiga helt klart
Lägger på minnet tills jag skall byta ut mina Buds

1 gillning

De där måste du berätta mer om när du lyssnat lite.

2 gillningar

Verkar riktigt intressanta helt klart :slightly_smiling_face:

Netonnet har bra pris på hue e27 white ambience om ni är på jakt
hue e27

Är inte detta samma?

https://www.power.se/smart-home/smart-belysning/smarta-glodlampor/philips-hue-wa-smart-glodlampa-6w-a60-e27-4pk/p-1202660/?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Säkert. Men när jag testade att lägga beställning därifrån på annan produkt kom man inte undan 49kr i frakt

1 gillning

Första pusselbiten till pizzaugnsbygget.

5 gillningar

Nya ankfötter från Vibobarefoot.

3 gillningar

Kaffe :coffee:

2 gillningar