Vad köpte ni senast? (2021)

Yes! Blir först om några dagar!

Skicka över den till @RolexJocke för en utvärdering.

1 gillning

Jag har kört den i ett halvår eller så. Den suger inte upp alla strån, men kanske 80 % vilket jag tycker gör funktionen värdefull. Går mycket enklare och snabbare att göra rent i badrummet efter en rakning som ju är så trist.

3 gillningar

Har en likadan sedan ett par år. Funkar bra generellt.

Som @vargylet säger så suger den inte upp all strån men tillräckligt mycket för att det vara bra. Batteritiden är kanon men konstruktionen är rätt plastig som så ofta med Philips.

1 gillning

Håller med om plastigheten! De har dock ändrat konstruktionen en gång sedan lansering, från början var den mer skör än den version som säljs nu. Minns jag researchade detta en hel del innan jag köpte. Jag rekommenderar den trots plastigheten! :slightly_smiling_face:

Låter bra att man ändrat det, hade en sådan och den gick sönder i plastfästet efter ett par månader. Bytte till en enklare Philips-modell med rejälare konstruktion och utan dammsugarfunktion. Sugfunktionen var lite för dålig för att vara värdefull för min del, men det beror väl hur mycket skägg man trimmar bort antar jag. :slight_smile:

Så du kan välja mm på grabbens huvud nu? :joy:

Nice! Då kommer jag nog bli nöjd, var så billig nu också så skönt att man inte köpte grisen i säcken!

1 gillning

Jag läste också att den gick sönder för många men jag har inte haft några problem, men man måste nog vara lite försiktig med en del av plastdetaljerna.

2 gillningar

Jag testade den, blev stopp direkt. :joy::joy:


Lite disk :heart_eyes:

6 gillningar

12 TB på en WD-disk, vad backar du den till så du har sakerna kvar när den rasar? :wink:

1 gillning

Bara porr, så inget viktigt

1 gillning

Tror att det är 12 TB med bilder på hamburgare.

2 gillningar

Läderlänk. Dark cherry.

11 gillningar

Dvs porr för @Sevis :man_shrugging:t2:

1 gillning

Minns att Jonas Gardell i någon föreställning berättade om när han skulle porrsurfa och klickade in sig på en sajt där någon hade sex med en hamburgare. :nauseated_face:

Hittade den:

Det här paketet har jag väntat på! :heart_eyes:

3 gillningar

Lekdags snart!

7 gillningar