Vad köpte ni senast? (2021)

Jo de har nog rätt så många stolpskott som kunder där så de misshandlar nog sakerna. :joy::joy:

Nu ska förhoppningsvis corona växtligheten överleva några veckor av ensamtid.

5 gillningar

En sådan är jag intresserad av med. Hoppas den funkar bra.

iPad OS :hugs:

Aa ambilight :heart_eyes: Blev en ny OLED philips för lite sen, galet bra bild! Gamla (vanlig led-philips-ambilight) gick tyvärr sönder

1 gillning

Den där såg intressant ut! återkom gärna med recension!

Idåsen underrede från Ikea fynda jag för 1700 samt Sony WH-1000 3 för 1540 nya :muscle:t3:

1 gillning

Fördelen när man köper julas maskiner är att om dom går sönder och man åker in så finns en ersättare oftast i butiken så man får en ny direkt.
Jag hade en Bosch laser som inte funkade , den var jula tvungna att skicka iväg och jag fick ingen ersätter, efter tre månader fick jag byta den
Så för&nackdelar med julas egna prylar

1 gillning

@magnur

Det ska jag göra, ska labba lite med den under helgen återkommer efter det.

1 gillning

En blond pingla från lokala fraktbolaget/DHL ringde på nyss, aldrig vad jag kan minnas har de levererat saker så tidigt 09:00 typ.
Hon fick uppleva mig nyuppstigen, tur man var väl förberedd (ha alltid hela och rena underkläder på dig utifall att du dör)!
Stackars barn…

14 gillningar

Kul!..Ipad är skitbra! :heart:

3 gillningar

Min första 12,9, låt se om den blir för klumpig.
Gör restore nu efter att ha lagt in en dev-beta2

4 gillningar

En ny Powerbank från Mophie. Den förra gick sönder, en dag var den bara död. ’En var så nöjd med storlek, form och mAh att jag köpte en ny. Dock 159kr på Dustin (vilket är ett fynd) istället för 6-700 som jag gav för den förra.

5 gillningar

Köpte denna för ett tag sedan. Är överlag nöjd, laddar endast telefon och Apple Watch. Men om jag inte har telefonen på laddning samtidigt som klocka så slutar den laddad klockan.

Har du upplevt något liknande?

Endast telefon funkar prima.

Har inte testat att ladda klockan via någon Powerbank så jag kan inte svara på det. Men det verkar ju klart märkligt.

Kanske är så låg effekt så att den automatiskt stänger av sig?

@xms67 ok🙏

Ja måste vara någon sådant. Blev besviken de första gångerna. Men får toppa upp båda enheterna lite tillsammans bara.

1 gillning

Anonyma Alkoholister trådlöst?

TV-edition.

1 gillning