Vad köpte ni senast? (2021)

Jo jag har sett den, laddningsbar kändes som overkill för att stå gömd bakom en datorskärm.
Tack för info dock!

1 gillning

Om den ändå ska vara gömd bakom en skärm så kanske en Hue play passar bättre?

Edit: för att svara på originalfrågan så tycker jag Hue Bloom funkar bra. Bra färger och ljus.
Används sen ett bra tag som nattbelysning under grabbens säng.

1 gillning

Helt klart också vettig, men Bloom har fördelen av att den kan stå upp.

Det kan denna också, och fästas på väggen:



2 gillningar

Kör iris som nattlampa hos ungarna, de är nöjda.

1 gillning

Apples Milanese Loop Grafit.

15 gillningar

Välkommen som medlem i södra Stockholms Milanese Loop-förening.

2 gillningar

Det finns bare en förening att vara medlem i, den…:grin:. Det är lite tyngre lite längre och lite tjockare samt något ljusare än det billiga jag köpte via Cdon och som jag slet av. Det billiga var jag dock väldigt nöjd med så länge det varade. Den ljusa färgen gör att detta ser mer bestämt ut.

1 gillning

Måste slita skönt i håret? :slight_smile:

Inte alls faktiskt. Inte ens det billiga från Cdon nöp några hårstrån.

Jag hade ett billigt från alibaba för massa år sedan, hade knappt ett hårstrå kvar på högerarmen :sweat_smile:

1 gillning

Haha…:sweat_smile:. Bra köp…:partying_face::joy:

1 gillning

Fick två paket från amerikanska Amazon i dag.
Ett Hifiberry case och ett Hifiberry Digi+ Pro-ljudkort. Skillnaden mot det inbyggda ljudkortet i RPi 4 är rätt brutal även om inte detta är något monsterkort på något sätt.
Tack Amazon att jag slapp betala 770kr (!) i frakt på ett paket som vägde max 100 gram. (Jo, det var fraktkostnaden om man beställde från tillverkarens hemsida)

8 gillningar

En polermaskin inhandlad på Jula.se.

9 gillningar

Leksaker till gubben!

12 gillningar

Hoppas den håller, JUla’s maskiner är sådär.

Det tror jag säkert, åtminstone så väl en maskin för de pengarna kan hålla. Ser ut att vara en kopia av eller efterträdare till en utgående maskin de har, som fått goda omdömen i förhållande till priset.
Håller den inte får jag väl tillfälle att lära mig meka med den, så lär jag mig nåt nytt :joy:

1 gillning

Påfyllning av gasol :fuelpump:

Jag har bara sett varje gång (inte så ofta) jag är på Jula står det alltid ett par personer med maskiner i handen vid reklamationsdisken. :joy::joy:

2 gillningar

Jaha, det är inte riktigt min upplevelse :grinning: Men det är klart att många använder nog maskinerna hårdare/mer ovarsamt än vad jag gör.