Vad köpte ni senast? (2021)

Lite gott och nytt att testa.

12 gillningar

Jag har en liten kompakt kamera som alltid är med i fickan som då inte klarar allt en systemkamera kan men klarar mer och bättre än en mobil (bättre bilder med riktig zoom etc)
Har haft det så sen 2005 ungefär, kompaktkameran byts ut då och då för dom blir ju bara bättre och bättre så har nog en 4-5 gamla liggandes i nån låda. Så en mycket bra kompromiss mellan system och mobil.

Skulle inte vilja vara utan en sån.

3 gillningar

ska bli kul att höra vad du tycker om Franklin Ginger beer

1 gillning

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Ni kommer ha en fin framtid tillsammans.

1 gillning

Hade det inte varit för att jag får trycka på knappar heladagarna så skulle jag har världens mixer uppsättning… Kan inget om det, men det är coola grejer.

1 gillning

När var det bubblanträff med grillat sa du? :wink:

1 gillning

Det roliga är att hustrun helt plötsligt tyckta att den gamla grillen var lite “poor” och att jag behövde en ny…:heart_eyes:. Så det är hennes födelsedagspresent till mig. Men jag fick välja på att få den direkt eller vänta till jag fyller år… Vänta…? :rofl::rofl::rofl:.

3 gillningar

“Vänta”… märkligt uttryck.

Vad blir premiär grillen? Vilken kol ska du använda och viktigast, vilken bira ska du dricka medans du tittar på kolen?

1 gillning

Så du får ingen pepparkvarn i år? :joy::joy::joy:

Ikväll när jag tänder grillen ligger det Webers briketter i grillen. Sedan ska det grillas två specialare. Dels en skiva Iberico-karré, men det riktigt viktiga är att vi ska grilla högrev i skivor från UMI. Det är så galet prisvärt att det är svårt att beskriva. Väldigt, väldigt gott och billigt. Man tror knappt det är sant när man känner smaken och vet priset.

Till det blir det grillad majs, sparris och Svensk grillost(har slutat med Halloumi av principskäl) samt en grönsallad. Exakt vad jag(hustrun dricker inte rött på sommaren) ska dricka vet jag inte riktigt ännu. Troligen en halvflaska Amarone.

Till grillandet blir det en kall Pilsner från södra tyskland, min favoritöl, HB. Hofbräu: Hofbräu München Original | Systembolaget
:sunglasses::grin::sunglasses::grin:

6 gillningar

Du får vil titta över och prova stället och se om det duger till en träff…:sweat_smile:

Följer doften från grillen någon kväll när du minst anar det.

1 gillning

Du är en a mina stora idoler! Flyger plan, kör fina bilar, glömmer bort BTC innehav, grillar på kol, tappar egen whiskey och gin, ödmjuk (oftast)… skulle kunna fortsätta ett tag till men vill inte boosta det eget ego för mycket! :heart_eyes: :heart: :kissing_heart:

5 gillningar

Glöm inte HA guru och pugfather

8 gillningar

Alltid redo…:partying_face:

1 gillning

Wow :heart_eyes:

1 gillning

En Apple Thunderbolt Display till hemmakontoret… fortfarande snygg😍

14 gillningar

Jo den är riktigt fin faktiskt. Även fast den är massor med år så står den väl sig ganska bra?

2 gillningar

Japp absolut!

2 gillningar

Har en också… många år på nacken nu, men forfarande riktigt bra i ljusstyrka och färger.

2 gillningar