Vad köpte ni senast? (2019–2021)

… Du är mitt berg :heart:

Jag spelar ju egentligen för Team Red men det är svårt att ignorera 30-serien.

Tycker inte det haft några brakort sedan ATI Rage 3D

6 gillningar

Äntligen! :grinning:
Har ägnat mig åt att spika slinga idag, vart dubaivärme här idag, har det känts som i alla fall, helvete vad jag har svettats! :yum:
Blev inte riktigt klar, så den får stå och ladda lite i garaget så länge!

12 gillningar

Då förtjänar du minst en öl nu då! :beers::sunny:

4 gillningar

Fyfan ett helvete med slingan, speciellt om man har mycket buskar och skit. Hjälpte morfar med det där på Gotland och tog fan en halv dag. Jag hoppas att utvecklingen har kommit längre när jag köper hus så man slipper slinga helt.

3 gillningar

Perfekt att lägga slinga när man är ölsugen, då brådskar det ju inte. :joy::joy:

3 gillningar

Klart 90-tal med slinga. Köper ingen förrän det är löst precis som man har sina robotdammsugare hemma som man kan köra med virtuella väggar osv med den rätt lång tid tillbaka.

2 gillningar

Exakt så! Fattar inte varför det inte redan finns så den bara mappar upp med LIDAR och sen kör man bara digitala no-go-zoner i tillhörande app.

1 gillning

Tekniken finns väl men det kanske blir för höga kostnader vilket höjer priset på klipparen.

Så är det nog, men jag hade lätt lagt ett par tusen till för att slippa lägga slingan.

Gör jag absolut! :stuck_out_tongue:

5 gillningar

Ja det är lite meck med den där, nu spikat jag ju ändå bara den uppe, fan om man skulle haft ner den i marken också.

Men håller med, slippa slingan helt hade ju vart magiskt! Tror Husqvarna har en på gång utan slinga, men inte i konsumentversionerna tyvärr, men det kommer väl! :grinning:

2 gillningar

Borde väl ha att ta en gammal fogsvans och såga ner i marken och bara trycka ner slingan?:thinking:

1 gillning

Inte lagt slinga själv, men vet att de både erbjuder tjänsten för det och säljer speciella verktyg för det. Så på med ölhjälmen och hugg i!

1 gillning

testar nya vågen…

love it

(22:40… inte försent för en kaffe @Esse )

6 gillningar

Jag har bara lagt min direkt på marken med “tältpinnar” efter ett år sjunker den ner själv och syns inte.

1 gillning

@Esse entered the chat:
" När är det dags att sluta dricka kaffe på dagen? "

1 gillning

7 gillningar