Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Kunde inte hålla mig. Har nog tittat på alla filmer om den på YouTube.

10 gillningar

Trevlig flygning!:+1:t3:
Hade en DJi Spark och nu en DJi Mini.
Väldigt roligt att ha med sig på resor och utflykter.

2 gillningar

Det är grymt kul med drönare. Har en dji Mini 1 själv. :slight_smile:

1 gillning

En vän fyller år i morgon och han är en glömsk jävel :smiley:

12 gillningar

Lite omvårdnad till cyklarna…

…och förlängningskablar till SNES Classic, så det går att sitta lite bekvämare och spela.

9 gillningar

Han får fästa den vid din födelsedag i kalendern så att han inte glömmer. :wink:

Handlat på Tradera

5 gillningar

Nya skor tills vaden klarar av lite padel igen. :grinning: :leg:

4 gillningar

En Spigen S350 till min Apple Watch. Upptäckte till min besvikelse att 1. laddaren som följde med var så kort att det var svårt att få till det på sängbordet och 2. även när jag köpte en laddare med två meters sladd så är laddaren så lätt att det är lätt att klockan flyttas och värsta fall ramlar ned på golvet.


Denna plastbit verkar vara av högre kvalitet än jag förväntade mig och med en väldigt klistrig(nanogummi enligt reklamen) botten. Hoppas den fungerar nu.
Bilden snodd.

2 gillningar

Har en sådan ståendes på samma ställe sedan 3 år tillbaka. Sitter riktigt hårt mot underlaget.

1 gillning

Då gäller det att hitta rätt plats…:sunglasses::grin:. Men visst var det en överraskande hög kvalitetskänsla i den?

Jag har exakt samma typ av produkt sedan många år men no-name och inte Spigen, så det blev ännu lite billigare :slight_smile:

Var tvungen att testa…. Har även en Thunderbolt Display 27” på ingång för att jämföra :wink:

6 gillningar

Nu har jag i och för sig haft Spigen telefonfodral tidigare så mina förväntningar var inte direkt låga. Men visst är det schysst känsla för pengarna.

Vad tycker du? :slight_smile:

Jag gillar den här hållaren bättre. :joy::joy::joy:

4 gillningar

Don efter person…:sunglasses::sweat_smile:

1 gillning

Haha suttit en liten stund. Sjukt stort jämfört med min 13” MBP ;). Ska sitta lite mer i helgen och ”använda” den lite mer. Men första intrycket är sjukt nice :). Behöver kanske djupare skrivbord ;). 120x60 är gränsfall för en 34” widescreen :wink:

2 gillningar

Du har kanske nämnt det tidigare men vad är det för skärm och har du M1 i datorn?

Ser i övrigt riktigt nice ut! :+1:

1 gillning

Kunde inte hålla mig längre. Beställde två Mini igår vid lunchtid och fick dem i förmiddags.

https://warehouse204.se/produkt/apple-homepod-mini-vit/
1.099:-, fri frakt. Rekommenderar detta företag!

10 gillningar