Vad köpte ni senast? (2019–2021)

En citrusfrukt.

1 gillning

Min blender började ju brinna förra helgen, så fick bli en ny :ok_hand:t3: (den är svart, inte röd)

5 gillningar

Will it blend? :rofl::rofl:

1 gillning

Får man fråga vad du körde för något när det tog sig?

1 gillning

Får se vad vi kan hitta på för kul med den här😄

4 gillningar

Körde bara ingredienserna till en drink och massa is, men den var ca 5-6 år gammal :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Balanscykel till grabben :v:t3::boy:t3:

5 gillningar

4 gillningar

Vi har en gul i vårt 50-talskök.

1 gillning

En Powerbank. Jag får skylla på @Esse och hans lockerbjudande. :joy::joy:

bild bild

3 gillningar

Jag köpte flera nya powerbanks under vintern och tidiga våren. Sedan kom Corona och jag har nu en ryggsäck i förrådet full med powebanks…:sweat_smile:

3 gillningar

bild
Blev genast lite roligare att titta på film ikväll :slightly_smiling_face:

10 gillningar

Jag köper 5-10powerbanks i månaden. Önskar jag hade en rygga fylld med dem.

edit: fel… nu när det nog bara 2-3st… sedan barn 1 och 2 flyttade och 3an är aldrig glömmer något trotts total kaos på hennes rum. Så är det numera 4 och 5an + fru som dräller bort dem. Så volymen har gått ner.

2 gillningar

Jag ”lånar ut” mina till hustrun och minsta barnet som inte är utfluget. Och kräver tillbaka dem, annars skulle jag också beställa 2-3 i månaden…:sunglasses::joy:

Alla har vi våra kors att bära, men powerbanks…?:joy:.

hahahaa…jadu.
Jag gör samma sak till frun. Förut köpte jag ganska “dyra” bra powerbanks.Men nu köper jag det billiga skräpet som hänger vid kassan.
Den powerbank jag haft längst är en mophie, liknande den du har fast med lite rundare kanter och USB-C sladd integrerat, den har klarat sig i 6månader…för jag är den ända med USB-C :slight_smile:

USB-C, guds gåva till mannen…:sunglasses::sweat_smile:

Lite nya möbler till uterummet. Tröttnade på renodlade utemöbler och den dåliga komforten. Spenderar så mycket tid i uterummet att jag vill sitta/ligga bekvämt. Så det fick bli en innesoffa. :grinning:

14 gillningar

13 gillningar

Får lite @RolexJocke -vibbar på det skägget :smiley:

5 gillningar

Ser bra ut, fylligt och vildväxt, annat än @Marcus_Attefors karantän skägg. :rofl::rofl:

4 gillningar