Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Hahaha det är frugans egna scooter som står bredvid :smiley:

1 gillning

Påminner annars om hur sub + soundbar levereras, som ett L liksom :slight_smile:

2 gillningar

Well, jag slog till! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Litet format (11") tog över som fördel då jag faktiskt har en MacBook Pro. Känns rätt än så länge…

7 gillningar

Jag är lite nyfiken på hur tangentbordets material behandlar skärmen över tid när man ständigt fäller ihop denna…

Jag har en iPad Pro (2018) med smart keyboard som suttit på sedan dag ett. Efter något halvår resulterade det i en repa över hela skärmen, något skit som hittat sig in mellan tangenbord och skärm och legat och gottat sig i väskan och glidit runt på skärmen. Men utöver det så flottar det av sig på skärmen precis som en MBP som stängs/öppnas frekvens så man ser konturerna av knapparna på skärmen och måste ta bort med trasa lite då och då.

1 gillning

Exakt det som jag var rädd för. No buy for me.

Du som har haft det ett tag, hur fungerar det egentligen när man viker bak t-bordet bakom iPad för att bara hålla den i sidorna. Då hamnar väl fingrarna på tangenterna, har dessa disablats då så eventuella tangenttryckningar inte registreras?

PS. Lite märkligt ändå att repan gick över hela skärmen, så mycket utrynne lär väl inte t-bordet ha att glida runt kan man tycka…

Familjen Sandström får snart en efterlängtad utökning.

SmartSelect_20200429-191727_Gallery

13 gillningar

Varför bara köpa en när man kan köpa 2? :grinning:

6 gillningar

bild

Boom :man_dancing:

13 gillningar

Berätta vad du tycker om dem sedan. Lite nyfiken på en sådan, men funderar på om sladden är i vägen och om den verkligen håller uppe en telefon i en vibrerande och studsande bil.

Räcker det inte med en fru? :rofl::rofl::rofl:

hahaha… måste ha mer hår som ska trasla in sig i dammsugaren…

1 gillning

Absolut. Ska bli väldigt spännande att testa. Jag ska dock bara behålla en. Jag och kompisen beställde ihop. När vi hunnit testa lite kommer ett utlåtande.

1 gillning

Drog mitt strå till stacken. :rofl::rofl:

5 gillningar

Blev ett par Converse igen.

Funderar fortfarande vad jag ska köpa i Teknikveckan-shoppen. Jag skulle gärna ha en kopp med Macradion-loggan utan texten ”Macradion.”. Det tar emot att köpa något som det står Mac på.

3 gillningar

Fixar idag din iPad-torsk!

1 gillning

Fixat! Happy shopping!

3 gillningar

bild
Ny ölreceptssats. Hade tänkt köpa suröl men den var slut så det fick bli en Öl med yuzu. Ska bli intressant att testa. :slight_smile:

3 gillningar

Suröl är så gott, jag brukar bli idiotförklarad när jag beställer in suröl men det skiter jag i. :+1::+1:

2 gillningar

Vad är Yazu?