Vad kommer du att beställa av Apple-nyheterna?

Airpods 5! Kört airpods pro og nu i flera år. Älskade og airpods och airpods 2 öppna design så ska bli kul med öppen design igen. Hatar in ear

Jag sneglade på awu3 på refurbed. 6500-7000-ish

Vilka hemska färger på AWU-banden!

Synd att inte S12 kommer med dualband GPS…

Det borde väl sjunka lite inom ett par veckor när den nya börjar levereras? Problemet jag har är att min 10:a funkar väldigt bra. Svårt att motivera ett köpa bara för att. Ångrar att jag inte köpte @MrMustang s iPad då det känns som den produkt jag saknar just nu efter att hustrun tog över min gamla 11" Pro.

Lite småsugen på en Duo men beror helt på vad Tre kommer med för deals. Men lutar mer troligt åt en 18 Pro.

Lär man ens få tag på någon?

Har en AWU3, känns totalt meningslöst att uppgradera till AWU4…inget nytt knappt.

Kan bli en Duo, har en 16 PM idag.

Inget köp för mig. Nöter vidare på 16 Pro och AWU3.

Duon kändes ju lite spännande. Men 27.000...? Enda man gör med telefon är ju kolla nyhetsflödet och skicka arga meddelanden till barnen :joy:

När det gäller klockorna har jag alltid gått på alu-modellerna av samma skäl som du anger.

Ungefär som så...

Nu har jag inte kollat alla länder, men känns som det blir en extra Apple skatt utanför USA. Kommer inte köpa något ännu:

Jag behöver en skärm med safirglas. Lyckats repa skärmen på de där billigare modellerna två gånger. Det har aldrig hänt på de dyrare.

Då har du ett bra skäl. Jag har aldrig repat glaset så jag kör vidare.

Jag är nästa mer sugen på S12 än U4, men stör mig på att det inte är dual gps, vet ju hur jag upplever U1 när man springer... hmmm!

Nu var det väl safirglas på samtliga modeller för första gången om jag inte helt misstolkade det under eventet​:blush:

Apple:

• Ceramic Shield 2 (aluminiumboetter)
  • Safirglas på framsidan (titanboetter och keramikboetter)

Ah så var det. Sorry​:man_facepalming:t3:

Dock har min skärm på iPhone 17 PRO med Ceramic Shield aldrig varit så repfri (helt) som detta år.

Men den är inte lika utsatt som en klocka. Jag repade en Apple Watch när jag skulle lyfta en flyttlåda och råkade skrapa skärmen mot väggen intill lådan till exempel.

Sant. Safirglaset är brutalt hållbart.

Min s6 i stål ser ut som ny och den jag använder dagtid. Har provat flera alumodeller och dom repar jag inom en vecka både glas och boet.

För mig blir det billigare med en dyrare klocka som håller i många år än att jag måste byta varje år om jag går på den billigare.