Vad kommer du att beställa av Apple-nyheterna?

Förbokat Ultra 4, nu ska man bara fundera ut färg på en PRO Max, svart känns tråkigt.

Personligen har jag slutat att köpa Apples dyrare modeller pga dess korta livscykel. En AW för 10 000 kr håller lika länge som en klocka för halva priset. Och detta gäller över hela produktsortimentet.

Blev Airpods 5 med trådlöst etui.

Inget köp av något som presenterades.

Vill ha en ny Apple TV, kom igen Apple!

Det blir nog en iPhone 18 Pro Max. Blir kanske färgen som inte går uttala.

Efter köp av större lägenhet så är reformutrymmet aningen begränsat som Svantesson hade uttryckt sig. Det får väl bli en putsduk kanske, om den fortfarande räknas som en nyhet? :joy:

Old news. :smiley:

Väntar på Putsduk Duo.

Jag tänker givetvis på den nya "uppgraderade" modellen. När bara det bästa är gott nog. :smiley:

Den eller svart.

Nu tror jag att jag gått igenom alla nyheter. Får inget sug efter någon av produkterna. Kanske köper en 18 Pro, men lite osäker på om jag ska trada in min 17 Pro eller låta den slippra ned i ekosystemet. Eller om pappa inte får en ny telefon får ingen annan det i familjen..:smiling_face_with_sunglasses:

Ja. Jag gillade dock min oranga

La även order på Ultra 4, trots mycket nöjd med min Ultra 3. Lovade (läs lurade) mig själv att uppgradera om nya sensorer och eller funktioner skulle komma.

Har tidigare endast haft naturlig titanium men chansar på en svart denna gång bara för att få ”nykänslan”.

Kommer högst troligt också innebära att jag lurar mig själva att till det måste det matchas med en svart 18 PRO​:laughing:

Jag också i början, men jag är rätt trött på den färgen.

Jag brukar byta telefon vart tredje år, det känns lagom, fast jag fortfarande är nöjd med min iPhone 15 Pro, men det blir en 18 Pro 512 i färgen bourgogne. Klocka byter jag också vart tredje år, men de bytena är inte i fas så det blir nästa år, min Ultra 2 duger bra. Har kollat runt efter fodral, det jag gillar bäst är Bullstrap med matchande magsafe plånbok, men det blir dyrt med moms och frakt från USA, får se om jag slår till ändå.

Det känns som att det är en osäkerhet kring vilka funktioner vi får här i EU. Det avgör ju lite om man ska köpa nya prylar eller inte, känner jag.

Sugen på en 18max, pga kameran. Annars nöjd med alla Apple grejer jag redan har.

Slog till på en Ultra 4 då min watch 7 börjar bli trött och batteriet på 70%

Gillade verkligen Bourgogne färgen , riktigt läcker ....

Känns lite snopet, man vill ju gärna köpa något, men kan inte riktigt förmå mig.
18 Pro kanske det blir men då för ekosystemet här hemma, men verkar inte innehålla något som känns vettigt eller coolt.

AW Ultra 4 skulle jag kunna tänka mig. Har idag AW Series 10 och har svängt om till att ha mekaniska klockor på dagtid/jobbet och då tänkt att hemma och vid träning kanske en Ultra vore coolt. Men känns för dyrt för den användningen. Skulle nog hellre köpa en begagnad Ultra 3. Eller vänta tills nästa år.