Vad kan vi göra bättre med forumet?

Nää , som vanligt baa kööör !! :man_shrugging:t2::innocent:

:racing_car:

Fattar fortfarande inte va som händer me den där emojin … klistrar in en F1 Ferrari röd - onde blir en nac car orange …

Olika system har olika symboler för samma emoji.

Men just de där gör mig arg - och just den e den ändå ja märkt de på … mitt största världsproblem e just detta :joy:

Den och esim kommer ta våra liv :joy::joy::joy:

1 gillning

Ja :joy::sleeping:

1 gillning

Så länge ni inte dör av att skriva för många korta emoji-inlägg :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Vi försöker införa en annan funktion för emojis :slight_smile:

1 gillning

Skulle aldrig hända - dom ”vi” är här för o stanna :metal:t2::clinking_glasses::snail:

1 gillning

Får hoppas på nya emojifunktionen. Verkar som att merparten tycker att forumet blir bättre utan de inläggen.

1 gillning

Tror dom löser de …

1 gillning

Förslag:

  • Film & Serier borde bli Film- & seriebubblan
  • De felstavade bubblorna borde rättas så att t.ex. Android & Googlebubblan blir Android- & Googlebubblan.
1 gillning

Jag har suttit på forumet ett tag. Det jag saknar är en brädd på lite mera tekniska grejer. Jag vet att det är upp till oss användare att skapa trådar om det och skriva i dom. Just nu tycker jag det är mera lek! Vilket jag inte heller har något emot!

Leka är kul, men saknar djup i trådar. Nu är det mera sådan som är inne och nytt hela tiden. Sedan dör det ut efter ett tag, och tråden dör. Sedan ser jag att det är svårt att få medlemmar att stanna en längre tid på forumet. Dom skriver några inlägg och sedan försvinner.

Med mitt inlägg menar jag inte att gå på någon, utan mera så jag ser på forumet!

Jag tror den "vanliga" medlemmen här inte fördjupar sig allt för mycket i saker och ting utan vill oftast ha hjälp med ett problem som uppstått. Risken om man grottar ner sig allt för långt i saker är att det blir mer stelt och mer en fakta databas. Den nivån som du håller är det nog få här som kan matcha, det kräver ett helt annat intresse för teknik och de flesta här är ju teknikintresserade på en mera "normal" nivå. Jag får känslan av att många här gillar teknik men har bubblan som ett vattenhål där de kan snacka teknik och umgås med sina cyber kamrater och prata annat också. Här finns kompetens på massor av olika områden och folk är verkligen hjälpsamma och bidrar med det de kan. För min del skulle jag tycka det blev tråkigare om det blev för djupa trådar men nu är jag ju en av de som leker mest här om dagarna. :joy::joy:

Men för all del, det är ju upp till alla att skapa nya ämnen och trådar. Vi ser ju snabbt vilka trådar som växer och blir populära och det är väl dessa som den stora massan vill ha killgissar jag. Det är ju medlemmarna som formar forumet och får det till vad det är. Det som jag tycker är riktigt trevligt här är stämningen då alla kommer överens och avsaknaden av rötägg. Så för min del har jag inget att klaga på och är nöjd, med detta sagt så går jag och knyter mig.

5 gillningar

Kan vara så vännen! Som jag skrivit någon annanstans på forumet är jag expert på att hålla mig i fel forum :smiley:

Vilket gör att mina inlägg kanske sticker ut lite bland mängden. I alla fall tycker jag det.

Gå du och lägg dig vännen! Själv så har jag nattpasset att krypa runt på skumma sajter på nätet!

1 gillning

2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Bubblans driftinfotråd

Hur blev det med funktionen att blockera användare?