Vad kan vi göra bättre med forumet?

Håll inne Command när du trycker på länkar på macen och välj öppna i ny flik på iOS.

Jag ändrade det på inställningar:

Blev också galen på det :smiley:

1 gillning

Tack!!! Surfar oftast på mobil och vill verkligen inte behöva trycka länge på en länk för att välja öppna i ny flik.

Hade varit trevligt om inte varje tråd urartade off topic-oneliners.

1 gillning

Det blir så naturligt när det är litet och nytt, det löser sig automatiskt.

Bara scrolla förbi …

1 gillning

Kanske redan svarat på, men det är så svårt att följa att jag ställer frågan ev igen:
Discourse-motorn är naturligtvis jättebra, men det är oerhört svårt att se strukturen i en tråd. Svar blandas hej vilt med nya inlägg, och det känns helt enkelt j*igt icke-organiserat! – Precis som ett forum INTE är alltså. :stuck_out_tongue:

Upplever inte att andra Discourse-forum som jag är med i har samma röra. Går det lösa detta?

4 gillningar

Kämpar också med det, trodde det hade med att jag är några år från 40 och att det är nu tekniken börjar jobba emot mig :crazy_face:

1 gillning

Hoppa de löser sig håller nog me dig där …

1 gillning

Håller med

Berätta lite mer vad som skiljer.

haha, är inte du @Sevis och @marten de största bovarna i detta drama så fall? :wink:

Va? :man_shrugging:t2::thinking::joy::joy:

Många, men ack så fina, inlägg!

1 gillning

Va :man_shrugging:t2::joy:

1 gillning

Vi fick ”skit” på fb … du skaffar ett forum till ”oss” the saga never ends … :joy::wink: ahaha

1 gillning

Säger inte att det är en dålig grej! :kissing_heart::kissing_heart:

1 gillning

Neeej inte du nej - de vet ja :cowboy_hat_face::wink::kissing_heart:

1 gillning

Möjlighet att svara/läsa direkt under teknikveckan.com? Nu ligger forumet på separat URL och det krävs ett klick, ny browserflik, scrolla ned och sedan logga in för att sedan kunna ge ett svar eller kommentera.

Fattar ingenting :man_shrugging:t2::joy:

1 gillning