Vad kan Aqara tänkas visa upp på CES 2024?

Från sajten:
image

För alla som uppskattar det smarta hemmet och produkter från Aqara så lär vi få se lite nytt nästa vecka. I en teaser på X visas fyra nya produkter upp på sätt och vis…

Kinesiska företaget Aqara som gjort sig ett namn inom smarta hem har precis publicerat en teaser på X där man ser silhuetterna av fyra nya produkter. Utan att lova för mycket så handlar det om två dörrlås, säkerligen med stöd för Matter. Dessutom får vi nog också se den kommande Aqara Hub M3 som blir en Thread Border Router samt Matter Controller vilket ingen av deras hubbar fixar idag.

At CES 2024, we're about to drop a lineup of smart home innovations that will redefine the way you live. Brace yourself for the big reveal! 🚀#CES #CES2024 #Aqara pic.twitter.com/dVvlsmJWmv

— Aqara (@AqaraSmarthouse) January 3, 2024

Men, vad tror ni att den sista produkten är för något? Är det en ny smart plug för den amerikanska marknaden eller någon form av sensor? Gissa på i kommentarsfältet!

Källa: X

Jag hoppas på någon form av utomhussensor. Det hade varit undebart om Aqara kunde konkurrera även på den arenan.

Så länge de inte fixar ett lås som funkar med våra svenska dörrar har jag svårt att något som skulle höja på mina ögonbryn.