Vad gör ni med klistermärkena från Apple?

bild

Fick med ett klistermärke från beats och bestämde mig för att googla på vart folk sätter dom.
Tänkte att det är säkert nån som kommit på fiffiga platser förutom han på bilden över. :grin:
Låter du dina klistermärken ligga kvar i boxen eller har du hittat ändamål för dom?
Satte en över loggan på chassit till en gaming PC för ett tag sen men annars blir dom mest liggandes.

1 gillning

Ligger kvar i lådan tillsammans med annat skräp tills den slängs eller går vidare tillsammans med enheten som passar i lådan.:smiley:

1 gillning

@esse samma ställe som kartongerna? :rofl::rofl::rofl::rofl:

3 gillningar

Den enda sanna klistermärkes-gurun @Marcus_Attefors bör ju ha svar på din fråga :joy:

1 gillning

they shall never see the light of day!

1 gillning

Han sätter dem på vinglas

1 gillning

Dom nya får ligga kvar i lådorna.
Men den gamla loggan och klistermärkerna sätter jag ibland på utvalda ställen.
Har ett på min bil bland annat.

2 gillningar

Just så!

Ett enda klistermärke har jag använt, det satte jag på jobbets thinkpad. Det jag lärde mig av detta är att mina kollegor har noll förståelse för ironi. ”Men alla ser ju att det inte är en Mac?” Var en vanlig kommentar :man_shrugging:

Sätter mitt på resväskan. En sån där rektangulär med hjul. Så det ser ut som en TJOCK MacBook Pro.

Någon som kan pimpa med ledbelysning? Fy F vad fint det vore när den glider upp på bandet… :partying_face::sunglasses::drooling_face:

Resa LIKE A BOSS

1 gillning

Gör exakt samma, har ett 10-tal på min resväska, superenkelt att hitta den på bandet sen :slight_smile:

1 gillning

Och ingen risk att någon snor den. :rofl::rofl:

1 gillning

Lite som att sätta en AMG dekal på en VW som jag gjorde på min förra firmabil. :rofl::rofl::rofl:

Som ett M-märke på en Toyota :joy:

1 gillning