Gissningsvis det som är på bilden. Har inte öppnat den än då jag har ett delikat bakverk att ta hand om.
Galet! Hur faan ska man dra av pappret. Här hemma kämpar jag med att få baren att en sätta i en rulle.
Jag vet inte, jag får fråga honom.
Man håller rullen med ena handen och drar av med den andra. Inte helt ovanligt på hotell, jag brukar vända rätt de när de sitter så.
va kostar en chang på affären nu för tiden .. i sek ?.. köpte 10 32or igår , 19:90 st …
Proton Mail+Edge=Fel Lösen ord medans google chrome går det logga in sammt rätt mycket spam och bedrägierer på facebook så har rensat ut alla kakaor och skiter nu använda edge och facebook
Bra fråga, får kolla nästa gång. 18-19 spänn för 66cl gissar jag.
Hej. Behovet av blod är stort kring Jul & Nyår. Boka gärna en tid redan nu via 1177 /GeBlod Gävleborg
Fick det här meddelandet igår, fick tid idag.
Gör detsamma ni som kan, registrera er och boka en tid
#geblod #blodcentralengävle
Hade jag gärna gjort om de hade velat ha mig. Är oerhört svårstucken, bekommer inte mig men ovana blir nervösa. Inte ovanligt med 5 stick i varje arm på en vanlig hälsokontroll
Undrar var man i Sverige får tag i Ukrainas ägg. Andra eller tredje gången som de återkallas
Jag tycker inte det är så mycket drag i den men jag är rätt härdad med stark mat
Vi är så olika här i familjen. Jag älskar stark mat medan hustrun och barnen betydligt försiktigare.
Då är det nog bäst att ta det lite lugnt med den iaf!