Tar mig en köttbit.
Min första hoj var en Yamaha XJ400 årsmodell 82 eller 83. Fast jag köpte den när den var 20 år gammal så jag kunde försäkra den som veteranhoj. Fint att vara i 20-års åldern men betala försäkring som en gammal gubbe eftersom det var hojjens ålder och inte min som bestämde premien.
Men XJ var väl inte en "race hoj" heller så den var väl lättare att få en rimlig premie på?
En Seca ?
Tror inte den kallades det. Det var en fyrcylindrig motor. Kan det vara så att XS var seca?
Så var det nog
De dagarna jag inte lämnar barn på morgonen brukar jag cykla iväg till jobbet vid 06 istället för strax efter 7 och njuta av ett stendött Stockholm. En timme senare är det alltid krigsstämning på bilister och cyklister men vid 06, då mår man
Dags för frukostmöte.
Thomas von Krusenstjerna, pratade om, "Den kognitiva revolutionen - Kampen om vårt medvetande"
Vi bygger om vårt kontor. Jag tycker det är helt underbart med det kaos som uppstår när vi ska sitta lite huller om buller på två andra våningsplan. Mitt kaos nu.
Det måste vara IT avdelningens plats som är utrymd när de ser att du närmar dig?
Jag tycker det ser ganska städat ut, lite smuts på muggen gör inget kaos.
@Bluish paradise
Omgomgomgomg!
Är det dagskryssning?
Jepp!
Såg ju både städat och lugnt ut
Satt själv i veckan och planerade placeringen av folk/grupper på mitt plan, enda jobbiga var väl att få var där för att kunna flytta dit de ska och troligen kommer några som ska in på vårt plan idag, tur jag är pappaledig idag och min plats är fix
Samma här fast får vänta med ölen då jag ska ut och köra senare.