Vad gör ni just nu?

Aha, jag fick 50 mg Losartan utskrivet. Tar en tablett varje morgon. Den fungerar bra.

Amlodipin, Atorbir och Enalapril. Snart dags för en pillerdosett.

2 gillningar

Jag väljer alltid "blister" när jag hämtar ut en ny dos. Brukar skriva datumet på första tabletten (sen får man räkna). Kommer inte alltid ihåg vad jag gör på morgonen. :smile:

Skulle det bara finnas "på burk", så får det bli en dosett, men än har jag klarat mig.

Jag loggar i Hälsa:

Min ledningsgrupp har en workshopp och av någon outgrundlig anledning är jag med på den fast att det är de som ska "worka". Helt underbart att sitta och rensa mejlen och få en himla massa saker gjort. Försöker dock se väldigt intresserad ut och lyssna lite i smyg så att alla håller sig inom rimlighetens korridor.. :sunglasses:

2 gillningar

Planerar för att starta eget. Har haft de funderingarna tidigare, men då jag var ensam försörjare för ungen så kändes det inte som rätt tillfälle. Nu när jag är helt själv så känns det som att det är dags.

Tror jag startar en tråd om det för att inte skräpa ner denna..

8 gillningar

Cirkulation
BT hö 119/90 mmhg BT vä 120/87 mmhg

Medicinen verkar fungera. Har börjat röra på mig mer och äta bättre också så förhoppningsvis är det en kombination av allt.

7 gillningar


Checkat in
Tvådagarskonferens med jobbet på spaanläggning, här blir inget jävla spa dock men sätter mig i baren sen.

14 gillningar

Coola pjucks!

2 gillningar

Mina favoriter!

1 gillning

Diskar och sjunger med till Anita Lindbloms gamla slagdänga Sånt är Livet. Känner mig hög, gick upp 03.30 så är nog sömnbristen som börjar kicka in. :sweat_smile:

2 gillningar

Exakt så där spaar man ! :beers:

2 gillningar

Ohja! Blivit lite cider och en drink. :grin:

2 gillningar

Ny pryl att recensera, någon som kan gissa vad det är?

En drönare?

1 gillning

Helt rätt!

Verkar ball!

6 gillningar

Bästa spa:t..:muscle:

1 gillning

Haft terapisamtal med god vän som har 5 barn i åldrarna 6-15. Alltså, när han berättar om skolavslutningsveckan svimmar jag av skratt..:sweat_smile::sweat_smile:

Han ville även prata om sommaravslutningarna i barnens aktiviteter. Jag stoppade honom. Vill få skratta nästa vecka också..:joy::joy:

3 gillningar

Du vet var jag är? :hushed:

Nää, bästa spa:t är i baren..:sweat_smile: