Vad gör ni just nu? (2023)


Mys ikväll med @Marcus_Attefors

9 gillningar

Har du köpt nu bil? Det har jag glömt eller missat. Men verkar vara en trevlig resa. Hade ni bokat hotell eller tog ni vad ni hittade?

1 gillning

Vi köpte en begagnad VW Tiguan till frugan för någon månad sedan. Vi bokade hotellen innan vi åkte så vi hade en plan att följa. 2 nätter i Wolfsburg, Antwerpen & Gent, 1 natt i Köge.

2 gillningar

Nu kör vi!


15 gillningar


Blev ett till pussel :joy:

14 gillningar

6 inlägg delades upp till ett nytt ämne: SAAB

Kör igång stenhårt.

11 gillningar

Kör igång stenhårt..:sunglasses::sweat_smile:

6 gillningar

Kör igång stenhårt, laddar för tippen och Leos lekland :sweat_smile:

7 gillningar

Tycker nästan lite synd om kontorsfolk som har en så skev uppfattning om vad stenhårt innebär. :rofl::rofl:

2 gillningar

Märks att du inte varit på Leos lekland. :sweat_smile:

4 gillningar

Jodå det har jag. :rofl::rofl:

Har du varit där med barn som inte kan springa fritt själva för att de är lite mindre? Nu är barnen tillräckligt stora att leka själva där så jag kan sitta och sippra kaffe i caféet men när grabben var liten så var man fan helt dränkt i svett efter att ha försökt hinna med i hans tempo genom alla saker där.

3 gillningar

Plockat lite mer guld i skogen. :slight_smile:

16 gillningar

Känner du till mjölmetoden? Fungerar det så bra som det sägs så är det helt revolutionerande.
Rensa svamp snabbt – knep som går på nolltid | | Leva & bo (expressen.se)

Vart var det du plockade nu igen? :joy:

Inte provat med mjöl, gör dock likadant fast utan mjölet, funkar utmärkt. :slight_smile:

Just det. :wink:

2 gillningar


Försöker ta bilder på Lumi, som aldrig är stilla. :joy:

14 gillningar

Spanar in @xms67 trädgård igen (nej, men passerar med buss och vinkar febrilt. Trädgården ser man knappt från bussen.)

3 gillningar