Vad gör ni just nu? (2023)

Fantastiskt, har redan migrän :grinning:.

3 gillningar

Sålde en bil på Blocket för inte så länge sen och valde att dom bara kunde kontakta mig genom Blocket. Lämnade inte ut telefonnummer eller mailadress. Registrerade med ett fejknamn så att det inte gick att Googla fram mig. Allt bara för att slippa bli kontaktad på störande tider och lättare kunna ignorera oseriösa spekulanter. :grin:

7 gillningar

Hittade en bra användning för e-cyklar.

Det är ju helg så det fick bli en pizza.

14 gillningar

Du glömde banan och ananas :joy:

1 gillning

Ett inlägg delades upp till ett nytt ämne: Bortskänkes: Belkin 8K Ultra HD High Speed HDMI-kabel (1 meter)


Är där jag trivs som bäst :blush:

20 gillningar

Inspekterar äppelträdet

11 gillningar

Tellberg / åkerblad’s levererar som ja trodde

14 gillningar

Magnum is the shit. :joy:

1 gillning

men jaa

1 gillning

Hemma efter kul födelsedagsfest hos trevliga grannar. Roligt folk, extremt bra mat och väldigt gott vin. Liiite kallt på slutet men inget som förtar en riktigt bra kväll. Särskilt inte när man kan gå hem.

6 gillningar

Ryggskott :weary:

2 gillningar

Min tur att ha jouren denna klämdag så grabben fick följa med idag och knega fram till lunch. Sen ska vi äta en bit mat och mysa i stan ett tag.

12 gillningar

Jobbar också, kändes dumt att ta en semesterdag när jag hellre sparar dom tills jag slutar. (Om det nu blir så) :upside_down_face:

Men ni ser ut att ha det mysigt!

5 gillningar

Premiär för kamremsbyte på V90.

13 gillningar

Ser ut som ny!

På kontoret. Inte där jag vill vara en klämdag som denna, med nästan inga andra här. Men, chefen tyckte inte att jag skulle jobba hemma utan vara på plats, så då är jag här.

4 gillningar

Buu för chefen!

Varför sitter där ett borr?