Kom precis hem efter en heldag med shopping med grabben. Så sällan bara vi hänger ensamma så var toppenmysigt ![]()
Det kanske ingår en bult efter 10x parkeringar ![]()
![]()
Sitter och slöar i Sälen. Resan gick bra(Men detta var inte väder för en Tesla, men det skriver jag snart om i en annan tråd) bra boende, köpt rökt renhjärta och torkat renkött, serverat mig det, en öl och en Gammeldansk.
Nu ut och käka.
Överlevt ett barnkalas i en gymnastikhall ![]()
Gratulationer ![]()
Kommer ihåg min frus min när jag sade att jag bjudit hem hela avdelningen på sonens kalas ![]()
Bara ferneten som saknas nu då ![]()
Här var det vara 9 barn men det räckte ändå.
Men gymnastikhall är ändå smidigare än hemma, finns inget direkt de kan förstöra där.
Dessutom har man alla barn samlade på ett ställe, inga som hellre sitter på kompisens rum och leker med leksaker
Håller med dig om det fullständigt, bra arrangemang. Detta med kompiskalas är väldigt intressant. Sonens i den åldern hade vi hemma på sommaren då han fyller år då. Ca 18 barn dvs hela avdelningen typ Star Wars tema med skattjakt. Intressant att det dök upp barn där föräldrar inte sagt att de kommer. Så alltid några godispåsar i reserv. Dotterns samma sak fast det var i november så då hyrde vi lokal i byn. Tiden går och nuförtiden endast ett fåtal och aldrig hemma utan någon grej ![]()
Man överlever lättare där än hemma ![]()
![]()
Det viktigaste är att inte göra som vi gjorde en gång, bjöd på popcorn i stora lass. Jag tror vi dammsög huset i två månader efteråt för att få bort alla små vita bitar och små välvda skal..![]()
Jäklarc så fint med en Gammeldansk ![]()
Alla bli kul att läsa dina reflektioner på körningen
Att avsluta med eventuella sötsaker är väl också en bra grej ![]()
Jag tror som @bjorsi att ”neutral” mark är ett framgångsrecept ändå ![]()
Vi hade på lekland, får se hur vi gör i sommar, hon vill ha på ”Dome”.
Där är det skatepark/trampolinpark/foampit/klättring, något vår dotter älskar, frågan är hur det går hem hos tjejkompisarna? ![]()
Sen skaderisken på det ![]()
Printade mig ett hörlursställ och hade lite flyt. Satt vid printern när det lät konstigt och ser att filament rullen är slut. Helvete är ju nästan klar, snabbt som blixten bytte jag färg och det blev ju faktiskt rätt snyggt med avslutningen på foten.
Snyggt! Ser ju faktiskt ut som ett originaltillbehör.
Det blev en riktigt bra yta med metallic filamentet.
Det gör jag också, när jag lyssnar. ![]()
![]()
Första gången sedan jag köpte bilen som det inte var fullt på laddstationerna vid ICA. Perfekt att ladda gratis medans man storhandlar ![]()