Idag har jag varit gräsänkling i tre veckor. Imorgon kommer hustrun och 14-åringen hem men då har jag åkt iväg på jobb. När det planerades kändes det som att ytterligare några dagar innan vis ses inte spelar så stor roll. Nu känner jag att det tillhör ett av de sämre besluten jag tagit..![]()
Jag håller nog med. ![]()
Kanske var samma med min gamla Yaris då? Den var 06/07, vi tog ut sätena men hittade inte vad det var.
Men den jag har nu har inte samma problem.
Frugan handlar till födelsedag.
Jag får straffa mig själv på något sätt.

Länge sedan man såg den serien, måste kolla om den streamas på någon tjänst man har!
Extraknäcker som lokförare idag. Dricker kaffe och njuter av vykortsutsikt. -25 grader ute och eftersom @Zop inte är ombord kör vi enligt tidtabell.
Sitter i en inomhushall i Bollnäs sen imorse, bara ett par timmar kvar innan man får åka hem och ta en öl ![]()
Uploading: image.jpg…
Inte alls avundsjuk, inte alls ![]()
Härligt det ser ut.
Riktigt härligt! Allt flöt på perfekt, en underbar dag på järnvägen.
Hemma städade familjen undan julen, klart bättre att jobba några timmar. ![]()
Bästa känslan, vår packades ner annandag jul ![]()
Är jag den enda som tycker att julbelysning och pynt bidrar till myskänsla och stämning?
Det gör det! Men eftersom vi filmade julkalendern så har skiten varit uppe sedan november här så var ruskigt less på julen redan i december haha.
Absolut, men allt har sin tid ![]()
Haha, ja det är härligt att få göra saker med barnen!
Hon fick plocka fram bitar och pappa bygger, perfekt fördelning!
Hon tröttnade lite till slut och svarade bara att de kan du leta fram själv när jag frågade efter bitar! ![]()