Jag har varit med om det några gånger och då har det varit relaterat till stress.
Kan även vara tinnitus.
Jag har varit med om det några gånger och då har det varit relaterat till stress.
Kan även vara tinnitus.
Tinnitus har jag redan men detta är mer som att någon blåser i mina öron konstant.
Men då är det nog stress…
Hur lång tid tog det innan det gick över? Kunde du göra något åt det?
För mig brukar det vara ett tecken på en påbörjande vaxpropp. Antingen löser proppen sig själv eller så får man göra det själv med Revaxör ![]()
Fast ovanligt att man får vaxpropp i båda öronen samtidigt.
Brukar gå över innan jag hinner göra något åt det.
100% stress, pilla inte och ha dig i öronen. Vänta någon dag/dagar så kommer det släppa. Har fått det där fler gånger än vad jag kan räkna till ![]()
Haha, ja det är sant. Läste nog lite för fort där.
Tack! Då får jag avvakta haha. ![]()
Kan vara brist på Helldivers också faktiskt, då kan det bli sådär!
Får ta tag i det idag om det blir något? ![]()
Nej allt känns lite mörkt just nu
Fråga mig och @xms67 hur ljust livet som Unitedsupporter är ![]()
Ramlade över @richardtenggren hus på annat forum
Fått pratat med mamma nu, dom tror det är tumören för 11 år sedan som på något sätt återupplivat sig själv.
Dom ska operera bort den igen, inte lika stor operation som förra gången som tur är. Sen får vi se gällande strålning och sånt.
Känner mig ändå rätt lättad, har gått och varit orolig för det värsta.
Tänker att jag kanske kan börja slappna av lite nu… min vilopuls har legat över 80 ett bra tag och detta jobbiga sus i öronen sen igår.
Ikväll får det bli Helldivers och kanske lite minttu.
Tack för att ni finns här som vanligt ![]()
Skönt att höra, hoppas allt går fint!
Minttu låter som en bra plan. ![]()
Minttu är alltid en bra plan!
Hoppas du kan koppla av och få lite vila..
Enda gången jag säger att en Minttu eller två kommer göra susen..![]()
Nu tar jag helg med en del ogjort som borde blivit gjort. Tur man är rutinerad och kan strunta i det så fort man slår upp privata datorn. Skål!