Vad gör ni just nu? (2024)

Är ingen frekvent besökare på Aftonbladet men hur tänkte de här egentligen? Är samma ruta i botten på webben med som inte går att få bort. UX-jobb gone bad och jag inte tänka mig att detta kommer gynna dem.

1 gillning

Jag lyckas inte få upp den där trots att jag slagit av innehållsblockerare.

Låste tråden för att sakfrågan var besvarad. Men kan öppna den igen ifall det återstår saker att diskutera där :slight_smile:

Mycket! Sänkte tempen rätt rejält också :+1:

1 gillning

Läser om att landets enda vinylpresseri finns här i kommunen. Det hade jag inte en aning om.

3 gillningar

Slutkollat på Aftonbladet nu tills detta försvinner!

1 gillning

Får hela tiden Aftonbladet Plus i ett halvår för 1 kr med Telenor.

1 gillning

Alla kastar sådana där erbjudanden efter oss - bara vi avslutar föregående provabbonemang

1 gillning

Fick precis besked att pappa inte har cancer i prostatan så nu är han helt… helt fri. :heart:
En tuff grej över.

Imorgon ska mamma få besked om provsvaren på tumören, får vi se hur vi går vidare där.

20 gillningar

Kämpar på med våren :grin:

8 gillningar

samma skit här !! kör mycket omni o där e ja reggad , men betalar inget - samma inlogg där funka på aftonbladet

viktigast av allt då fick man ju oxå darkmode som stannar kvar , förut fick man ju alltid klicka i det när man skulle kolla igen

Försökte få det igen då mitt hade gått ut.
Men denna gången stod det att erbjudandet var förbrukat men jag kunde få två månader rabatterat.

Kanske är inne på min sista gång nu då men jag har haft det i flera år så det har inte kostat många kronor.

Sen lunch i Helelunds Centrum med utsikt över Kista “Science“ Tower – den såg jag inte komma när jag vaknade i morse.

1 gillning

Funkade tidigare med att använda de andra nummer jag hade under mitt abonnemang.
Ska testa igen när mitt abonnemang gått ut på Aftonbladet

8 gillningar

@Stefan_Sandstrom lever du? Atalanta utklassar Liverpool på Anfield, 0-3 :flushed:

Tar mig en wisky till golfen. The Masters.

7 gillningar

Har ett rejält sus i mina öron sedan igår… lyssnade inte på musik och det var inget högt ljud.
Släppte väl kanske på en del spänning men det kom liksom från ingenstans och går inte över.
Iofs slog hjärtat kanske lite väl mycket igår.. kanske är stressrelaterat.

Någon som varit med om?