Min fru tycker jag ska söka hjälp för mitt "beroende" men fan finns väl inget värre än att ha slut på deo? Brukar plocka en jävel nästan varje gång jag handlar, är väl inget konstigt?
Önskar jag vore mer som du, slutar ofta med att jag får gå utan deo (ansiktskräm, tvål osv) vissa dagar ![]()
Visst är det hemskt! Sen har vi ju en varsin hylla i badrumsskåpet så om jag har en eller 30 deos är ju skitsamma. Fasen hon har ju 300 olika läppstift och nagellack i typ samma kulörer, samma sak ju! Så luktar man ju gott med jämt, bara win-win!
![]()
Lyssna på din fru!
Jag har samma problem med dykarklockor. ![]()
![]()
Samma prisklass med ![]()
Nästan om du kör AXE. ![]()
![]()
Vi har varsin toalett och då blir det mycket enklare. ![]()

I toan vill jag ju inte ha alla deos, äckligt ju!

Lite besviken att inte denna stod i skåpet.

Kör WD-40. ![]()
Och där gick jag äntligen in i en äkta Apple butik. Men att det skulle ske i Fort Lauderdale Galleria var inte meningen ![]()
Det är mitt inre, min själ och min energi..![]()
Nu låter du som kungen när han gav äktenskapsråd. HA varsin toalett sa han. Fick frågan om man inte bor så att man kan ha två toaletter då frågade journalisten. Bygg en i källaren svarade våra alltid så verklighetsnärvarande Konung..![]()
Vi har 2 toaletter & 2 balkonger, något måste man ju unna sig. ![]()
![]()
Kungligt helt enkelt..![]()
Länge sedan jag var så mätt. Gjorde den kanske godaste köttfärssåsen jag lyckats få till. Basen var Soffritto, sedan en burk Mutti pastasås, stekt tomatpuré och lite Pancetta, vitlok, samt en skvätt grädde. Till sist en tärning Knorr Oxbuljong + 1 dl vatten. Salt och peppar.
Och nu då? Kan inte gå och lägga mig då jag är för mätt..![]()
Total glasbana ute på vägen… skrev ett meddelade till chefis att jag jobbar hemifrån då jag inte vill köra i denna skiten och la mig igen.
Tur det är semester snart, behöver två veckor till att inte göra ett skit! Hoppas jag lyckas återhämta mig lite då i alla fall.