Vad gör ni just nu? (2023)

Eller hur :rofl: Lata ungdomar!

1 gillning

Fick just ett mycket tråkigt besked. En god och nära vän har en väldigt aggressiv cancer..:cry:. Det är så otroligt sorgligt och i det här fallet är det så himla orättvist. Det är det väl alltid, men just nu känner jag att det är extremt orättvist.

Det finns en behandling som kan fördröja skeendet en del och de håller på att DNA-testa nu för att se om den behandlingen skulle kunna passa.

Han fick diagnosen lunginflammation för ett tag sedan och efter några veckor pratade han med en av våra kompisar som är läkare och fick rådet att gå tillbaka då läkarkompisen tyckte det var saker som inte stämde. Och mycket riktigt...

13 gillningar

Efter att ha läst detta så saknar jag gråtemojin.

:cry:

4 gillningar

:heart::heart::heart:

Förlorade en god vän för snart ett år sen. Mitt i livet.

4 gillningar

Jag fick lite @Bluish feeling och tog upp kritan

8 gillningar

Fin! :smile:

1 gillning

Tar mig en liten psj och ska kolla på Börje.

8 gillningar

Dags för F1-race.

5 gillningar

Har du bakat? :smile:

1 gillning

Äter o dricker gott i Barca :heart_eyes:





13 gillningar

Halvfabrikat som frugan värmt upp till mig då jag inte får hålla på med köksutrustningen. :joy::joy:

Gnäll inte sen när du måste gå på gymmet. Don't do the crime if you can't do the time. :joy::joy:

Tack! Rätt kul att rita med kritor, måååånga år sen. La upp en lite uppdaterad version, får se om jag sätter mig och går in på mer detaljarbete.

1 gillning

Kul. :smiling_face:
Jag var utbränt med tecknandet i flera år tills jag började med akvarell i år.
Innan dess var det pralinerna som var någon mellanting.

Vill du bolla idéer så finns det en tråd. :smile:
Känner inga andra som gillar att rita, kan sakna det från högskolan!

1 gillning

Gillar att dom har vuxenstorlek på ölen!


7 gillningar

Just sett en av de mest ointressanta fotbollsmatcherna jag sett på länge. Sverige -Estland. Men fotboll och fotboll..:soccer:

Lägg ner landslagsuppehållen.

Otroligt segt. Jag trodde det nya systemet skulle ge lite kött och blod men det har de ju lyckats både krångla till och tunna ur på något sätt så att det inte gett något positivt.

2 gillningar

Ni som bor i sthlm, gör er själva en tjänst och titta inte ut genom fönstret.

Fyfan.

Får kolla kamerorna då. :rofl:
Jafyfan, nåt vitt på backen.